Jag fick beslut om inledande av skuldsanering den 8 juli 2020 vilket står som startdatum på mina sidor på KFM. Så i morse loggade jag in på min UC för att se om betalningsanmärkningen hade försvunnit. Jag är helt säker på att den var borta och jag såg att jag hade ett kreditbetyg. Men nu står betalningsanmärkningen för skuldsanering där igen och kreditbetyg är borta.
Så ni som har blivit färdiga med skuldsanering, när försvann anmärkningen? Har det hoppat fram och tillbaka på er UC? Jag har läst att vissa har blivit av med den samma datum som startdatum på KFM. Jag kommer givetvis kolla kontinuerligt under dagen på min UC för jag längtar efter att känna stenen lätta från axlarna.
Så ni som har blivit färdiga med skuldsanering, när försvann anmärkningen? Har det hoppat fram och tillbaka på er UC? Jag har läst att vissa har blivit av med den samma datum som startdatum på KFM. Jag kommer givetvis kolla kontinuerligt under dagen på min UC för jag längtar efter att känna stenen lätta från axlarna.