Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Betalat för mycket till Ferratum
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jägob Lögoinen" data-source="post: 472632" data-attributes="member: 4905"><p>Hmm jag är inte expert på det här men väldigt olyckligt för dig TS. Kan förstå hur du känner, man badar ju inte direkt i pengar när man är i en situation som vi här inne (precis som du är inne på). Man gör dessutom vad som helst för att få tillbaka pengar som gått förlorade. Rent rättsligt eller vad <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/2" target="_blank">Ferratum</a> har för generella regler vet jag faktiskt inte. Men jag bara tror av egen erfarenhet att du inte kommer få se dom där pengarna igen.</p><p></p><p>Företagen har allt som oftast rätten på sin sida, kan ofta utåt sett till en början spela på att dom ska vara hjälpsamma och lovar saker som dom en sekund senare går emot (som dom gjort med dig redan).</p><p></p><p>Jag tror att det är kört, dom kan lätt också vända det till att du får se det som en extra amortering utan att dom egentligen behöver redovisa något.</p><p></p><p>Jag vet faktiskt inte riktigt vad du kan göra ens i en sån här situation. Att prata med dom kommer bara leda till ännu mer huvudvärk för dig. Vänta ut tiden lite och testa att göra uttag igen om kanske en vecka?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jägob Lögoinen, post: 472632, member: 4905"] Hmm jag är inte expert på det här men väldigt olyckligt för dig TS. Kan förstå hur du känner, man badar ju inte direkt i pengar när man är i en situation som vi här inne (precis som du är inne på). Man gör dessutom vad som helst för att få tillbaka pengar som gått förlorade. Rent rättsligt eller vad [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/2"]Ferratum[/URL] har för generella regler vet jag faktiskt inte. Men jag bara tror av egen erfarenhet att du inte kommer få se dom där pengarna igen. Företagen har allt som oftast rätten på sin sida, kan ofta utåt sett till en början spela på att dom ska vara hjälpsamma och lovar saker som dom en sekund senare går emot (som dom gjort med dig redan). Jag tror att det är kört, dom kan lätt också vända det till att du får se det som en extra amortering utan att dom egentligen behöver redovisa något. Jag vet faktiskt inte riktigt vad du kan göra ens i en sån här situation. Att prata med dom kommer bara leda till ännu mer huvudvärk för dig. Vänta ut tiden lite och testa att göra uttag igen om kanske en vecka? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Betalat för mycket till Ferratum
Topp