Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Betalat för mycket till Ferratum
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Raz" data-source="post: 472592" data-attributes="member: 13801"><p>Normalt beskriver man ju all relevant information i sin fråga. Ska någon veta vad som står som tillgängligt hade du tänkt?</p><p></p><p>Din betalning kommer förmodligen anses som en extra inbetalning totalt sett mot vad som var fakturerat minsta belopp. Rättsligt har du ingen rätt att få tillbaka det inbetalade av den anledningen. Det går dock inte att avgöra tvärsäkert då tingsrätten kan komma fram till lite vad som helst. Det som talar till fördel är dock att de sagt att de ska återbetala eller att du ska utnyttja din kredit med uttag.</p><p></p><p>Men det kommer ta lång tid mot att det förmodligen löser sig i veckan ändå. Vet inte så mycket om deras kundtjänst men vid något inloggningsproblem framstod de inte som de skarpaste knivarna i kanoten!</p><p></p><p>Låter märkligt med deras svar, samt varför det nekas uttag.</p><p></p><p>Tipset är att inte be dem göra någon återbetalning. De bör fokusera på varför det inte är möjligt med uttag.</p><p></p><p>"I fredags när jag betalade fakturor skulle jag betala 1500kr till <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/2" target="_blank">Ferratum</a> men råkade skriva 4500kr (klantigt javisst). Finns det något jag kan göra för att få dom extra 3000 kronorna återbetalade?"</p><p></p><p>Vidare går det inte att utläsa det du skriver senare, nämligen "Hade jag kunnat ta ut på krediten så hade jag ju såklart hellre gjort det än att skriva med support och skriva på forum..."</p><p></p><p>För du inleder det först citerade i dit första inlägg utan någon tillstymmelse till att du "försökt ta ut på krediten ". Fokus har legat på återbetalning.</p><p></p><p>Då funderar jag vad som inte mer eventuellt stämmer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Raz, post: 472592, member: 13801"] Normalt beskriver man ju all relevant information i sin fråga. Ska någon veta vad som står som tillgängligt hade du tänkt? Din betalning kommer förmodligen anses som en extra inbetalning totalt sett mot vad som var fakturerat minsta belopp. Rättsligt har du ingen rätt att få tillbaka det inbetalade av den anledningen. Det går dock inte att avgöra tvärsäkert då tingsrätten kan komma fram till lite vad som helst. Det som talar till fördel är dock att de sagt att de ska återbetala eller att du ska utnyttja din kredit med uttag. Men det kommer ta lång tid mot att det förmodligen löser sig i veckan ändå. Vet inte så mycket om deras kundtjänst men vid något inloggningsproblem framstod de inte som de skarpaste knivarna i kanoten! Låter märkligt med deras svar, samt varför det nekas uttag. Tipset är att inte be dem göra någon återbetalning. De bör fokusera på varför det inte är möjligt med uttag. "I fredags när jag betalade fakturor skulle jag betala 1500kr till [URL='https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/2']Ferratum[/URL] men råkade skriva 4500kr (klantigt javisst). Finns det något jag kan göra för att få dom extra 3000 kronorna återbetalade?" Vidare går det inte att utläsa det du skriver senare, nämligen "Hade jag kunnat ta ut på krediten så hade jag ju såklart hellre gjort det än att skriva med support och skriva på forum..." För du inleder det först citerade i dit första inlägg utan någon tillstymmelse till att du "försökt ta ut på krediten ". Fokus har legat på återbetalning. Då funderar jag vad som inte mer eventuellt stämmer. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Betalat för mycket till Ferratum
Topp