Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Besök av kronofogden

Fick idag en andra lapp att dom varit och ringt på dörren , dom skrev på lappen att det gäller föreläggande . Jag har redan ringt in alla föreläggande förra veckan i onsdags . Även hon på telefon sa att alla var påskrivna nu . Varför kommer dom då och besöker gällande föreläggande ? Kollar dom inte i systemet att det är påskrivet . Jag hade gärna öppnat dörren om jag var hemma . Men det var jag tyvärr inte . Har fortfarande inga utslag eller skuld att betala .. och dom 10 dagarna har inte ens gått ännu . Tycker det är sjukt dåligt att inte kolla upp i systemet innan man skickar folk faktiskt .

Man sitter inte och kollar det i bilen innan man går och knackar på
Man gör ofta i ordning några dar innan man åker då det tid ganska lång tid att förbereda

Men om jag ringde i onsdags , och kommer på söndagen .. 3 dagar innan ! Men visst får väl ringa i morgon igen och be dom sluta komma nu när allt är påskrivet ;)

Men om jag ringde i onsdags , och kommer på söndagen .. 3 dagar innan ! Men visst får väl ringa i morgon igen och be dom sluta komma nu när allt är påskrivet ;)

Dom kollar igenom innan varje åktur vad jag vet.

Dom kollar igenom innan varje åktur vad jag vet.
Då har dom inte kollat innan min åktur , för ringde in allihopa i onsdags .. tycker faktiskt det är rätt dåligt om jag ska vara ärlig , kan tycka det hade varit förståeligt om det varit dagen efter .. me. Ringde in allihopa 3 dagar sedan faktiskt :)

Då har dom inte kollat innan min åktur , för ringde in allihopa i onsdags .. tycker faktiskt det är rätt dåligt om jag ska vara ärlig , kan tycka det hade varit förståeligt om det varit dagen efter .. me. Ringde in allihopa 3 dagar sedan faktiskt :)

Du ringde och blev muntligt delgiven i onsdags?

Du ringde och blev muntligt delgiven i onsdags?
Ja precis , jag ringde in och fick upp ge alla ärende nummer och allt .. för jag ville ha det klart o så . Då sa hon att alla föreläggande är klara nu o så . För vill undvika besök i hemmet . Sen idag hade dom vart och ringt på och lämnat en lapp med angående av föreläggande . Tycker det är dåligt , kan köpa om jag ringt in dom i fredags , men ringde in dom i onsdags kl 13 redan ! Så tycker det är dåligt . Det ska dom få höra i morgon också :)

Då var det inte det minsta konstigt att delgivarna hade kvar ärendet/ärendena kan jag säga, men ring gärna om du inte har bättre att göra med din tid:)

Muntliga delgivningarna är blanketter skickas iväg, per post eller mail, det varierar, till någon som ska registrera delgivningen. Om dom tog ut sina ärenden någon gång onsdag-fredag är det ganska troligt att ärendena fortfarande inte vsr registrerade som delgivna:)

Muntliga delgivningarna är blanketter skickas iväg, per post eller mail, det varierar, till någon som ska registrera delgivningen. Om dom tog ut sina ärenden någon gång onsdag-fredag är det ganska troligt att ärendena fortfarande inte vsr registrerade som delgivna:)
Då får jag ringa i morgon och be dom säga till personalen att det är klart :) dom har även mitt nummer också men ändå inte ringt till det . Dom kunde ju inte ringt och frågat :) för andra gången dom kommer :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp