Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Berätta eller inte berätta
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="2pac" data-source="post: 228417" data-attributes="member: 3711"><p>kul att höra och hon verkar ju ha tagit det riktigt bra. Min familj tog det inte så bra i helhet. Angående att berätta för resten av familjen så upplevde jag att det blev svårare ju mer tid som gick, jag berättade för alla tillslut men var någon månad emellan (jag kände mig inte heller redo). Jag tror kanske inte man blir redo.</p><p></p><p>jag berättade först för ett syskon och sedan mamma, men sen i ärlighetens namn kände jag inte ett behov av att berätta för någon mer i familjen för egen del. Däremot såg jag hur det tärde på min mamma att hålla det hemligt för min pappa och andra i familjen, och hon mådde inte bra av det. Jag kände att hon ska inte behöva lida/må dåligt för att jag inte vill vara ärlig med resten av familjen och kände att det var inte helt rätt att säga att jag absolut inte vill att någon annan ska veta. Hon fick bära på det själv ett litet tag och det var väldigt jobbigt för henne.</p><p></p><p>sedan när det gick 1-2 månader och jag berättade igen fast för andra familjemedlemmar då var det extremt jobbigt för mig. Det var som att börja om igen, skämmas, förakta sig själv osv. Hade jag fått göra om det nu såhär i efterhand hade jag dragit av plåstret på samma gång för alla.</p><p></p><p>säger inte att det är rätt för dig men tål att funderas över. Om du har för avsikt att berätta någon gång överhuvudtaget för andra i familjen så blir det nog inte lättare med tiden men man intalar sig gärna det. Kanske om man gör det några år senare men då kommer familjen sannolikt bli sur över att vissa vet men inte andra osv. Inte helt okomplicerat</p><p></p><p>sedan ett annat tips är kanske att involvera henne i din ekonomi, kanske i synnerhet om hon vill hjälpa dig.</p><p></p><p>Det kommer sannolikt svänga med känslorna men det kommer bli bättre ska du se. Riktigt jävla starkt gjort, fortsätt kämpa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="2pac, post: 228417, member: 3711"] kul att höra och hon verkar ju ha tagit det riktigt bra. Min familj tog det inte så bra i helhet. Angående att berätta för resten av familjen så upplevde jag att det blev svårare ju mer tid som gick, jag berättade för alla tillslut men var någon månad emellan (jag kände mig inte heller redo). Jag tror kanske inte man blir redo. jag berättade först för ett syskon och sedan mamma, men sen i ärlighetens namn kände jag inte ett behov av att berätta för någon mer i familjen för egen del. Däremot såg jag hur det tärde på min mamma att hålla det hemligt för min pappa och andra i familjen, och hon mådde inte bra av det. Jag kände att hon ska inte behöva lida/må dåligt för att jag inte vill vara ärlig med resten av familjen och kände att det var inte helt rätt att säga att jag absolut inte vill att någon annan ska veta. Hon fick bära på det själv ett litet tag och det var väldigt jobbigt för henne. sedan när det gick 1-2 månader och jag berättade igen fast för andra familjemedlemmar då var det extremt jobbigt för mig. Det var som att börja om igen, skämmas, förakta sig själv osv. Hade jag fått göra om det nu såhär i efterhand hade jag dragit av plåstret på samma gång för alla. säger inte att det är rätt för dig men tål att funderas över. Om du har för avsikt att berätta någon gång överhuvudtaget för andra i familjen så blir det nog inte lättare med tiden men man intalar sig gärna det. Kanske om man gör det några år senare men då kommer familjen sannolikt bli sur över att vissa vet men inte andra osv. Inte helt okomplicerat sedan ett annat tips är kanske att involvera henne i din ekonomi, kanske i synnerhet om hon vill hjälpa dig. Det kommer sannolikt svänga med känslorna men det kommer bli bättre ska du se. Riktigt jävla starkt gjort, fortsätt kämpa! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Berätta eller inte berätta
Topp