Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Behöver tips och råd ang mina skulder
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jceasar" data-source="post: 400553" data-attributes="member: 9427"><p>Hej . Jag är at my Whitt’s end . Vet inte hur jag ska göra .</p><p></p><p>jag har fast jobb på heltid sen 7 år tillbaks .</p><p>Jag har gjort bort mig totalt . Jag kan inte förklara varför men några år sen tog jag 1 lån som går på</p><p>Autogiro . Det kan jag betala . Sen när dom pengarna tog slut tog jag ett nytt lån som jag nu ej har råd med. Kan betala plus lite konto kredit skulder men inget har gått till kronofogden ännu men jag vet att det kommer framöver , jag vill betala men jag kan inte .</p><p></p><p>en kontomredkr skuld går på autogiro den kan va oxå betala .</p><p></p><p>jag kan inte förklara varför det blivit som det blivit , ex partner som utnyttjade mig osv. .</p><p></p><p>sen om löneutmätning, om KF kommer dra på min lön hur skall ja ha råd med lånet och kontokredir skulden att betala det som går på autogiro ?</p><p></p><p>Eller skall ja strunta i allt och låta allt går till KF ? På</p><p>Nåt sätt stoppa autogirot .</p><p>Ja kan inte ha löneutmätnings och samtidigt ha råd betala lånet och kontonredit skulden som går på autogiro ?</p><p></p><p>jag behöver verkligen tips och råd . Jag mår jättedåligt över detta</p><p></p><p>jag har prioriterat min hyra på lönen elräkning mobil osv . Hyran kan ja betala . Ja får ur ca 23 papp efter skatt . Hyran är på 8000</p><p></p><p>det ena lånet som ja kan betala</p><p>Dras på autogiro är på 150 000 det som ja ej längre kan betala är på 320’000’. Sen 2’konto kredit ja ej kan betala en på 10’000’ en på 17000</p><p></p><p>sen en kontokredit på 15000 som dras autogiro som jag kan betala .</p><p></p><p>men hur skall ja göra me lånen och kontokredit? Tacksam för alla tips och råd . Funderar på söka skuldsanering . Tack. Skall jag strunta betala det som är på autogiro ? Låta allt gå till KF</p><p></p><p>jag menar hur ska KF räkna me ja ska klara mig betala det lånet och kontokredit som går på autogiro samtidigt som dom ska dra på</p><p>Min lön . Det håller inte . </p><p></p><p>Med vänlig hälsning, Caesar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jceasar, post: 400553, member: 9427"] Hej . Jag är at my Whitt’s end . Vet inte hur jag ska göra . jag har fast jobb på heltid sen 7 år tillbaks . Jag har gjort bort mig totalt . Jag kan inte förklara varför men några år sen tog jag 1 lån som går på Autogiro . Det kan jag betala . Sen när dom pengarna tog slut tog jag ett nytt lån som jag nu ej har råd med. Kan betala plus lite konto kredit skulder men inget har gått till kronofogden ännu men jag vet att det kommer framöver , jag vill betala men jag kan inte . en kontomredkr skuld går på autogiro den kan va oxå betala . jag kan inte förklara varför det blivit som det blivit , ex partner som utnyttjade mig osv. . sen om löneutmätning, om KF kommer dra på min lön hur skall ja ha råd med lånet och kontokredir skulden att betala det som går på autogiro ? Eller skall ja strunta i allt och låta allt går till KF ? På Nåt sätt stoppa autogirot . Ja kan inte ha löneutmätnings och samtidigt ha råd betala lånet och kontonredit skulden som går på autogiro ? jag behöver verkligen tips och råd . Jag mår jättedåligt över detta jag har prioriterat min hyra på lönen elräkning mobil osv . Hyran kan ja betala . Ja får ur ca 23 papp efter skatt . Hyran är på 8000 det ena lånet som ja kan betala Dras på autogiro är på 150 000 det som ja ej längre kan betala är på 320’000’. Sen 2’konto kredit ja ej kan betala en på 10’000’ en på 17000 sen en kontokredit på 15000 som dras autogiro som jag kan betala . men hur skall ja göra me lånen och kontokredit? Tacksam för alla tips och råd . Funderar på söka skuldsanering . Tack. Skall jag strunta betala det som är på autogiro ? Låta allt gå till KF jag menar hur ska KF räkna me ja ska klara mig betala det lånet och kontokredit som går på autogiro samtidigt som dom ska dra på Min lön . Det håller inte . Med vänlig hälsning, Caesar [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Behöver tips och råd ang mina skulder
Topp