Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Behöver råd
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kimsan72" data-source="post: 122683" data-attributes="member: 3765"><p>Om Du på sikt tror att Du likväl måste släppa skulderna till KF, så hade jag nog gjort det typ NU och försökt betala av de små skulderna Du/Ni har, så färre unika skulder går till KF. </p><p>Med varje skuld som går dit tillkommer årliga avgifter och de minsta skulderna med oftast de största skitiga räntorna (sms lån, kreditlån) får oftast minst i en utmätning och ökar då likväl rätt brutalt.</p><p></p><p>Detta rådet fick ja i samband med att ja fattade beslutet att släppa & jag lyckades slutreglera 5-6 mindre skulder & lyckades även stoppa undan en hel del pengar i madrassen för framtida oförutsedda kostnader.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kimsan72, post: 122683, member: 3765"] Om Du på sikt tror att Du likväl måste släppa skulderna till KF, så hade jag nog gjort det typ NU och försökt betala av de små skulderna Du/Ni har, så färre unika skulder går till KF. Med varje skuld som går dit tillkommer årliga avgifter och de minsta skulderna med oftast de största skitiga räntorna (sms lån, kreditlån) får oftast minst i en utmätning och ökar då likväl rätt brutalt. Detta rådet fick ja i samband med att ja fattade beslutet att släppa & jag lyckades slutreglera 5-6 mindre skulder & lyckades även stoppa undan en hel del pengar i madrassen för framtida oförutsedda kostnader. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Behöver råd
Topp