Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Behöver prata av mig lite!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Per1975" data-source="post: 115399" data-attributes="member: 4424"><p>Kämpa på!</p><p>Jag slutade spela när jag hade ca 80 k i sms lån, 115 k privatskuld och andra blancolån och krediter på ca 200 k och det sög för jag visste att jag inte skulle ha någon livlina. Om jag har otur kommer jag inte heller gå runt varje månad men jag intalar mig själv varje dag och sekund att jag ska vara tacksam över att inte vara fast i något och att OM det värsta inträffar, det vill säga att jag ett halvår från nu till slut hamnar hos kronofogden t.ex., så är det bara tillfälligt och inte något som behöver definiera hur resten av livet ska gå.</p><p>Jag har ändå klarat en tenta och fått heltidsjobb efter att jag blockade mig, man kanske tror man inte kommer fungera normalt men livet tickar på.</p><p>Det är på ett sätt bra att du föll dit så att du fick den där käftsmällen, tydligen behövs den för många av oss. Ett riktigt bakslag eller en månad utan vinster och bara förluster. Så att allt känns värdelöst.</p><p></p><p>Försök att inte bli helt nedslagen över att du fick hjälp förut och sabbade det. Om din familj älskar dig och ser att du mår bättre kommer det nog bli glädjetårar istället för misstro. Jag vet hur det känns, jag är skyldig någon 115 000 och vill betala allt nu direkt men måste också prioritera lån som inte kan vänta. Du lever trots allt och har gett dig själv en chans om du nu stänger dörren till allt spel och det är värt alla guldskatter i världen för det kan vara början på ett helt underbart liv jämfört med motpolen: ensam, lämnad av alla, hemlös, högt skuldsatt, självhat -- andra missbruk? Allt som kan hända om det fortsätter och fortsätter.</p><p>Du behöver bara ta emot gåvan att välja att få ett okej liv. Om det inte går runt och lite hamnar hos inkasso och sen kronofogden . so what, din värsta resa är ändå över då, för inget kan väl bli värre än att hata sig själv och inte tycka att man är värd något för att man är en svikare. Det kommer gå bra! Ett steg i taget och lite jävlar anamma eller bara gå upp och göra sitt bästa tills det blir bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Per1975, post: 115399, member: 4424"] Kämpa på! Jag slutade spela när jag hade ca 80 k i sms lån, 115 k privatskuld och andra blancolån och krediter på ca 200 k och det sög för jag visste att jag inte skulle ha någon livlina. Om jag har otur kommer jag inte heller gå runt varje månad men jag intalar mig själv varje dag och sekund att jag ska vara tacksam över att inte vara fast i något och att OM det värsta inträffar, det vill säga att jag ett halvår från nu till slut hamnar hos kronofogden t.ex., så är det bara tillfälligt och inte något som behöver definiera hur resten av livet ska gå. Jag har ändå klarat en tenta och fått heltidsjobb efter att jag blockade mig, man kanske tror man inte kommer fungera normalt men livet tickar på. Det är på ett sätt bra att du föll dit så att du fick den där käftsmällen, tydligen behövs den för många av oss. Ett riktigt bakslag eller en månad utan vinster och bara förluster. Så att allt känns värdelöst. Försök att inte bli helt nedslagen över att du fick hjälp förut och sabbade det. Om din familj älskar dig och ser att du mår bättre kommer det nog bli glädjetårar istället för misstro. Jag vet hur det känns, jag är skyldig någon 115 000 och vill betala allt nu direkt men måste också prioritera lån som inte kan vänta. Du lever trots allt och har gett dig själv en chans om du nu stänger dörren till allt spel och det är värt alla guldskatter i världen för det kan vara början på ett helt underbart liv jämfört med motpolen: ensam, lämnad av alla, hemlös, högt skuldsatt, självhat -- andra missbruk? Allt som kan hända om det fortsätter och fortsätter. Du behöver bara ta emot gåvan att välja att få ett okej liv. Om det inte går runt och lite hamnar hos inkasso och sen kronofogden . so what, din värsta resa är ändå över då, för inget kan väl bli värre än att hata sig själv och inte tycka att man är värd något för att man är en svikare. Det kommer gå bra! Ett steg i taget och lite jävlar anamma eller bara gå upp och göra sitt bästa tills det blir bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Behöver prata av mig lite!
Topp