Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Behöver man va orolig att aldrig få skuldsanering ?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 397773" data-attributes="member: 3402"><p>"Allmän skälighet" är en juridiskt en <strong>tolkningsfråga</strong> med vissa guidelines. Sen är det väll klart som fan det beror på hur du säljer in och övertygar den handläggare information och argumenten du väljer att presentera.</p><p></p><p><strong>Säger du i samtalet:</strong> Jag antar att sluta röka inte har något med skäligheten att göra. Då kommer handläggaren såklart att säga nej och tänka vad är detta för idiot som tror att rökning har med skälighet till skuldsanering att göra.</p><p></p><p><strong>Säger du i samtalet: </strong>Bland det viktigaste jag gjort i mitt liv är att sluta röka, dels för min egen hälsa, dels för att spara pengar och betala på lån, men också för att jag planerat skuldsanering och kapa kostnader under en väldigt lång tid.</p><p></p><p>Anledningen till att jag slutade röka var pågrund av göra mig av med ett svårt beroende och bevisa för mig själv att det är något som jag klarar av, det var den brytpunkten som gav mig självförtroende att kunna sluta spela och göra mig allmänt skälig till en noga övervägt skuldsanering. Här kommer handläggaren berömma mig, tänka gott om mig och psykologiskt utan att veta det själv, ha en liten extra vilja att godkänna mig.</p><p>………………..</p><p>Uppgifterna har jag hittat på själv i min egen fantasi. För att jag kan psykologi och hur jag presenterar varje ord, det har hela tiden vart mitt starkaste kort när det handlar om att hantera dom jag pratar med. Jag har ett medvetet och påläst intresse av att presentera information i min fördel, inte i min nackdel.</p><p></p><p>Sen missade du poängen och hakade upp dig på 2 punkter. Oavsett vad man tycker om dom så var det ganska relevant information i övrigt som TS frågade efter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 397773, member: 3402"] "Allmän skälighet" är en juridiskt en [B]tolkningsfråga[/B] med vissa guidelines. Sen är det väll klart som fan det beror på hur du säljer in och övertygar den handläggare information och argumenten du väljer att presentera. [B]Säger du i samtalet:[/B] Jag antar att sluta röka inte har något med skäligheten att göra. Då kommer handläggaren såklart att säga nej och tänka vad är detta för idiot som tror att rökning har med skälighet till skuldsanering att göra. [B]Säger du i samtalet: [/B]Bland det viktigaste jag gjort i mitt liv är att sluta röka, dels för min egen hälsa, dels för att spara pengar och betala på lån, men också för att jag planerat skuldsanering och kapa kostnader under en väldigt lång tid. Anledningen till att jag slutade röka var pågrund av göra mig av med ett svårt beroende och bevisa för mig själv att det är något som jag klarar av, det var den brytpunkten som gav mig självförtroende att kunna sluta spela och göra mig allmänt skälig till en noga övervägt skuldsanering. Här kommer handläggaren berömma mig, tänka gott om mig och psykologiskt utan att veta det själv, ha en liten extra vilja att godkänna mig. ……………….. Uppgifterna har jag hittat på själv i min egen fantasi. För att jag kan psykologi och hur jag presenterar varje ord, det har hela tiden vart mitt starkaste kort när det handlar om att hantera dom jag pratar med. Jag har ett medvetet och påläst intresse av att presentera information i min fördel, inte i min nackdel. Sen missade du poängen och hakade upp dig på 2 punkter. Oavsett vad man tycker om dom så var det ganska relevant information i övrigt som TS frågade efter. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Behöver man va orolig att aldrig få skuldsanering ?
Topp