Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

behöver låna 50000

Vart kan man låna 50000? har inga anmärkningar, fast inkomst. Några förslag?

glömde nämne har redan ett lån på banken som jag tog ganska nyligen så där lär jag inte få låna.

Hur mkt lån har du på banken och vad är din inkomst, spelar in på var du kan låna.
Har själv goda erfarenheter av Sevenday just nu då det gäller blancolån.

116000 banken. 20000 innan skatt. om man ansöker online ringer sevenday upp?

116000 banken. 20000 innan skatt. om man ansöker online ringer sevenday upp?

Du får besked online om det är ok eller inte alternativt om dom vill att du ringer dom.
20 tusen innan skatt blir 240000 per år ,ca 244000 med semersättning.
Jag tror mig veta att det kan vara svårt att låna blanco mer än ca 60 % av taxerad årsinkomst men kan ha fel.
Så med 244000 skulle det bli 146000 och har du då redan 116000 så är 30000 till inom detta men jag är inte säker på om det alltid är så. Du får väl prova med 50000 och vara beredd på att dom vill prata och kanske sänka till 25-30 tusen.
Är du säker på att dom kommer se din inkomst och dina lån via UC så kan du ju ringa deras kundtjänst och fråga istället för att dra på dig en UC förfågan, säga som det är att du tjänar ca 250 tusen per år och har lån på 116 tusen och fråga om dom tror du kan låna 50 tusen av dom.

Du får besked online om det är ok eller inte alternativt om dom vill att du ringer dom.
20 tusen innan skatt blir 240000 per år ,ca 244000 med semersättning.
Jag tror mig veta att det kan vara svårt att låna blanco mer än ca 60 % av taxerad årsinkomst men kan ha fel.
Så med 244000 skulle det bli 146000 och har du då redan 116000 så är 30000 till inom detta men jag är inte säker på om det alltid är så. Du får väl prova med 50000 och vara beredd på att dom vill prata och kanske sänka till 25-30 tusen.

om man har medsökande med liknande inkomst?

om man har medsökande med liknande inkomst?

Skrev till lite i mitt förra svar ovan .
Med medsökande räknar man ihop inkomsterna och skulderna, räknar på samma sätt. 2 st inkomster på ca 250 tusen blir ju 500 tusen, då bör Ni ihop kunna låna 250 tusen blanco iallfall, räkna av de skulder Ni redan har så ser du vad som blir emellan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp