Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver hjälp.. för högmånadskostnad lån

Jag har många små krediter som är alldeles för högmånadskostnad så jag inte får det att gå ihop. Några privata små skulder. Jag har 1 betalningsanmärkning samt 27 förfrågningar så kommer inte få något samlingslån, kan inte släppa allt. Har ni någon idé..?

Jag har många små krediter som är alldeles för högmånadskostnad så jag inte får det att gå ihop. Några privata små skulder. Jag har 1 betalningsanmärkning samt 27 förfrågningar så kommer inte få något samlingslån, kan inte släppa allt. Har ni någon idé..?
Invänta att anmärkningen försvinner och håll nere ff. 27 är extremt mycket på 12 månader.

Du har ett snitt på 2 FF per månad vilket är på tok förmycket, sök inga fler lån förrän du är nere på ca 7FF eller lägre och som andra också skrivit vänta tills anmärkningen är borta.

Du har ett snitt på 2 FF per månad vilket är på tok förmycket, sök inga fler lån förrän du är nere på ca 7FF eller lägre och som andra också skrivit vänta tills anmärkningen är borta.
För att flika in lite till, TS. Jag har 5 anmärkning till mitt namn (4 försvinner fram till september) men har typ 2-3 ff. Jag fick ett lån nyligen (dock ocker ränta) för samla ett annat lån så det går men förvänta dig inte några bra villkor så länge du har anmärkningen (och den höga antal ff)

Först och främst, vart har du dina krediter/lån ? till vilket företag? och Totalsumma / månadsbetalning på varje?
Vissa krediter/lån kan vara fördelaktiga att skicka till inkasso för att få en humanare avbetalningsplan som man klarar av beroende på vilket företag då såklart. Eftersom vissa rapporterar missbrukad kredit. Kan även vara så att fler kreditgivare har samma inkassobolag vilket också kan vara fördelaktigt .
Jag tänker lite specifikt i ditt fall då du har på tok för många förfrågningar och behöver få bort dessa innan du kan söka ett samlingslån.
Hur gammal är din anmärkning och när försvinner den?

Just anmärkningen försvinner i 2021 - 06 - 25 men förfrågningarna kommer vara till
Januari innan jag är nere på 2-4

Då hade jag avvaktat till den försvinner och få ner ff ett antal. Flertalet ff skadar ditt betyg ganska kraftigt.

Ja, då lär de gå till kronofogden innan då de inte går runt för mig

Ja, då lär de gå till kronofogden innan då de inte går runt för mig
Testa typ Wästgöta som inte går via UC när anmärkningen försvinner eller ta en kontokredit hos typ Fairlo eller annan aktör. Finns en lista här på forumet under SMSLån kategorin. Vet inte hur dina utgifter ser ut men det kanske är ett alternativ till du har bättre förutsättningar att få ett samlingslån (om du inte har någon som kan ta ett lån/medsöka)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp