Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Behöver bara skriva av mig..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bullens" data-source="post: 152798" data-attributes="member: 2469"><p>Jag levde med mitt ex i samma sits i många år, jag fick inte en gnutta stöd.</p><p></p><p>Hon ville inte följa med på möten, och beskylld mig för att ha förstört hennes och barnets liv.</p><p></p><p>Jag tog på mig min del (pengar rann ut andra vägar också)</p><p></p><p>Men precis som nån annan hinta om, att din sambo nog mår väldigt dåligt på grund av nått annat gjorde mitt ex det med.</p><p></p><p>Vi har separerat men hon fortsätter lägga skulden på mig trots att hon gjorde massa val vid separationen som gjorde att vi båda förlora pengar. Enda resten idag hon har av vår gemensamma ekonomi är en skuld som kommer från annat den kostar henne 1500 per månad, men det är fortfarande mitt fel att hennes ekonomi är förstörd. (enligt henne)</p><p></p><p>Det fattar de flesta här inne, 1500 kan man lösa om man har en ok inkomst genom att prioritera lite. (hon har ingen bil (inget körkort så handlar inte om att inte vilja) hade hon haft bil skulle det ju kosta mer än 1500)</p><p></p><p>Det jag vill ha sagt är att kampen mot spelet utan stöd av den eller de närmaste är för jobbig för nån för att behöva stå ut med.</p><p></p><p>Sätt ner foten och kräv att han stöttar dig.</p><p></p><p>Det är det ett förhållande handlar om ett låtsas blodsband som gör att man stöttar och vill vara det bästa för det bästa man har (barn exkluderat)</p><p></p><p>Skulle jag vara dig skulle jag ta ett papper skriva stort längst upp + - sen ett streck emellan på mitten av pappret. Varit galet ärlig mot dig själv och kortfattat helst med ett ord beskriva de saker som är bra och dåligt med din sambo (för dig, alltså vad du tycker inte vad du "borde tycka") sen summerar du det, och ja. Är det mer minis än plus.... Run forest run!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bullens, post: 152798, member: 2469"] Jag levde med mitt ex i samma sits i många år, jag fick inte en gnutta stöd. Hon ville inte följa med på möten, och beskylld mig för att ha förstört hennes och barnets liv. Jag tog på mig min del (pengar rann ut andra vägar också) Men precis som nån annan hinta om, att din sambo nog mår väldigt dåligt på grund av nått annat gjorde mitt ex det med. Vi har separerat men hon fortsätter lägga skulden på mig trots att hon gjorde massa val vid separationen som gjorde att vi båda förlora pengar. Enda resten idag hon har av vår gemensamma ekonomi är en skuld som kommer från annat den kostar henne 1500 per månad, men det är fortfarande mitt fel att hennes ekonomi är förstörd. (enligt henne) Det fattar de flesta här inne, 1500 kan man lösa om man har en ok inkomst genom att prioritera lite. (hon har ingen bil (inget körkort så handlar inte om att inte vilja) hade hon haft bil skulle det ju kosta mer än 1500) Det jag vill ha sagt är att kampen mot spelet utan stöd av den eller de närmaste är för jobbig för nån för att behöva stå ut med. Sätt ner foten och kräv att han stöttar dig. Det är det ett förhållande handlar om ett låtsas blodsband som gör att man stöttar och vill vara det bästa för det bästa man har (barn exkluderat) Skulle jag vara dig skulle jag ta ett papper skriva stort längst upp + - sen ett streck emellan på mitten av pappret. Varit galet ärlig mot dig själv och kortfattat helst med ett ord beskriva de saker som är bra och dåligt med din sambo (för dig, alltså vad du tycker inte vad du "borde tycka") sen summerar du det, och ja. Är det mer minis än plus.... Run forest run! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Behöver bara skriva av mig..
Topp