Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver akut hjälp 200-300 kr

Hej,
Jag är helt ny på det här forumet. Jag skriver i desperation då jag behöver låna 200-300 kr för att klara mig för resten av månaden.
Jag lever på försörjningsstöd då jag tack vare en massa diagnoser inte klarar av att jobba.
Jag har skulder och behöver hitta någon sida som accepterar det och och betalar ut väldigt små lån

Jag är ingen missbrukare och spelar inte heller, så jag behöver inte bli dömd. Skäms redan som det är.

Menar du var du kan låna 200-300 kronor?

För här på forumet förmedlas inga lån.

Hej,
Jag är helt ny på det här forumet. Jag skriver i desperation då jag behöver låna 200-300 kr för att klara mig för resten av månaden.
Jag lever på försörjningsstöd då jag tack vare en massa diagnoser inte klarar av att jobba.
Jag har skulder och behöver hitta någon sida som accepterar det och och betalar ut väldigt små lån

Jag är ingen missbrukare och spelar inte heller, så jag behöver inte bli dömd. Skäms redan som det är.
Den lilla summan kanske du kan sälja av nått för?
Inget låneföretag lånar ut så små summor och det kommer ju påverka att du får mindre försörjningsstöd månaden efter?

Den lilla summan kanske du kan sälja av nått för?
Inget låneföretag lånar ut så små summor och det kommer ju påverka att du får mindre försörjningsstöd månaden efter?
Nej jag har inget att sälja av. Och den är inte liten för mig. Jag har heller ingen som kan hjälpa mig. Och det kommer inte betalas ut till mitt konto så det kommer dem inte se. Man måste tyvärr göra så här om man sitter så djupt i skiten som jag gör efter december månad, hög el etc.

Nej jag har inget att sälja av. Och den är inte liten för mig. Jag har heller ingen som kan hjälpa mig. Och det kommer inte betalas ut till mitt konto så det kommer dem inte se. Man måste tyvärr göra så här om man sitter så djupt i skiten som jag gör efter december månad, hög el etc.

Summan är ändå objektivt så pass liten att du borde kunna få ihop den på något sätt, tex:
-Plocka och panta burkar
-Registrera sig på ”survey” sidor där man får några kronor för varje undersökning
-Finns olika sidor som förmedlar tjänster -till exempel ta betalt för att gå ut och gå med någons hund, skotta snö, bärhjälp
-Om det gäller att du behöver mat, kan du eventuellt få hjälp av kyrkan

Finns en uppsjö olika swishgrupper via Facebook där du kan lägga ett sök för den summa du letar efter dvs 200-300 kronor.

Finns diverse grupper på facebook som man kan be om gåvor från fast då du lever på försörjningsstöd så är risken att soc drar ner på nästa månads bidrag om du får in pengar på ditt konto. Så kanske du ska be om en matkasse eller kontanter i så fall om du går med i dessa grupper.

Finns diverse grupper på facebook som man kan be om gåvor från fast då du lever på försörjningsstöd så är risken att soc drar ner på nästa månads bidrag om du får in pengar på ditt konto. Så kanske du ska be om en matkasse eller kontanter i så fall om du går med i dessa grupper.
Personen svarade högre upp att den inte skulle få pengarna till sitt konto.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp