Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Bedrövad
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annlo" data-source="post: 340327" data-attributes="member: 512"><p>Jag har varit där själv och kan precis som du, känna så när jag ser alla dessa förslag om än det ena lånebolaget värre än det andra. Men, jag förstår oxå desperationen. Och åtminstone jag kände att man vart fartblind på vägen. Man hade redan så mkt lån så nått fler betydde som inget. Lite så.. </p><p>Men det bästa jag o min man gjorde var att släppa allt och sluta kämpa för något som inte gick att rädda m nya lån. Dessutom vart det ju faktiskt stopp till slut att kunna låna. Ett år tidigare hade en bankman på ortens bank sagt åt oss: "Ni är överskuldsatta. Sälj huset o sök skuldsanering.." Det kändes hårt då men ett år senare gjorde vi det. Vi släppte våra skulder, sålde huset, flyttade till det som var o fortf är vår drömlgh och sökte skuldsanering. Idag är vi skuldfria efter att ha genomgått skuldsanering. Det bästa vi gjort! Nu är det ju inte alla förunnat att få skuldsanering. Men man kanske kan få hjälp av någon som är duktig på budget o siffror att reda upp sin ekonomi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annlo, post: 340327, member: 512"] Jag har varit där själv och kan precis som du, känna så när jag ser alla dessa förslag om än det ena lånebolaget värre än det andra. Men, jag förstår oxå desperationen. Och åtminstone jag kände att man vart fartblind på vägen. Man hade redan så mkt lån så nått fler betydde som inget. Lite så.. Men det bästa jag o min man gjorde var att släppa allt och sluta kämpa för något som inte gick att rädda m nya lån. Dessutom vart det ju faktiskt stopp till slut att kunna låna. Ett år tidigare hade en bankman på ortens bank sagt åt oss: "Ni är överskuldsatta. Sälj huset o sök skuldsanering.." Det kändes hårt då men ett år senare gjorde vi det. Vi släppte våra skulder, sålde huset, flyttade till det som var o fortf är vår drömlgh och sökte skuldsanering. Idag är vi skuldfria efter att ha genomgått skuldsanering. Det bästa vi gjort! Nu är det ju inte alla förunnat att få skuldsanering. Men man kanske kan få hjälp av någon som är duktig på budget o siffror att reda upp sin ekonomi. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Bedrövad
Topp