Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Bankkort tar de UC?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Floppen" data-source="post: 104741" data-attributes="member: 4234"><p>När min skuldsanering inleddes återkallade alla banker och kreditinstitut de Mastercard och Visa jag hade. Så gjorde även min ”huvudbank”. Av dem fick jag istället ett Maestro och det kortet sög verkligen då det var svårt att betala med vid Internetköp. Jag letade med ljus och lykta efter ett Visa eller Mastercard utan kredit där de inte tog någon UC vid ansökan. Det var fan helt kört förutom ett ställe, <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/44" target="_blank">Marginalen</a> Bank AB. Om man tecknade deras - har för mig det hette vardagspaket - så ingick det ett Visa utan kredit, och de tog ingen UC vid ansökan.</p><p></p><p>När jag hade ungefär två år kvar av skuldsaneringen ringde jag min huvudbank och förklarade problemet med att ha skuldsanering och ett Maestro-kort som jag oftast inte kunde betala med på nätet. Jag la fram det som så att jag på grund av saneringen hade lite pengar att leva på och därför jagade billiga priser på nätet. Att när jag t.ex. hittade en tröja eller ett par jeans till en bråkdel av de annars kostar sedan inte kunde betala för att Maestro inte accepterades, vilket innebar att jag inte kunde genomföra köpet. Den jag pratade med bad mig skriva ett brev och skicka in. Jag gjorde så och banken gick mig till mötes och utfärdade ett Mastercard utan kredit. De tog dock en full UC innan.</p><p></p><p>Så... Kolla med Marginalen om de fortfarande inte tar en UC vid ansökan om deras Visa utan kredit, eller knalla in/ring till ditt Swedbank.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Floppen, post: 104741, member: 4234"] När min skuldsanering inleddes återkallade alla banker och kreditinstitut de Mastercard och Visa jag hade. Så gjorde även min ”huvudbank”. Av dem fick jag istället ett Maestro och det kortet sög verkligen då det var svårt att betala med vid Internetköp. Jag letade med ljus och lykta efter ett Visa eller Mastercard utan kredit där de inte tog någon UC vid ansökan. Det var fan helt kört förutom ett ställe, [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/44"]Marginalen[/URL] Bank AB. Om man tecknade deras - har för mig det hette vardagspaket - så ingick det ett Visa utan kredit, och de tog ingen UC vid ansökan. När jag hade ungefär två år kvar av skuldsaneringen ringde jag min huvudbank och förklarade problemet med att ha skuldsanering och ett Maestro-kort som jag oftast inte kunde betala med på nätet. Jag la fram det som så att jag på grund av saneringen hade lite pengar att leva på och därför jagade billiga priser på nätet. Att när jag t.ex. hittade en tröja eller ett par jeans till en bråkdel av de annars kostar sedan inte kunde betala för att Maestro inte accepterades, vilket innebar att jag inte kunde genomföra köpet. Den jag pratade med bad mig skriva ett brev och skicka in. Jag gjorde så och banken gick mig till mötes och utfärdade ett Mastercard utan kredit. De tog dock en full UC innan. Så... Kolla med Marginalen om de fortfarande inte tar en UC vid ansökan om deras Visa utan kredit, eller knalla in/ring till ditt Swedbank. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Bankkort tar de UC?
Topp