Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bankkonto utan kredit / debit kort

Hej!
Jag skulle vilja veta ifall det finns någon bank som erbjuder en att öppna ett bankkonto utan att behöva ha deras debit kort.
Tex Nordea har jag redan & där kryssar man i när man gör kontot att man inte vill ha något kredit / debit kort utan bara ett konto,
Någon som vet någon annan bank som erbjuder samma sak?

Hej!
Jag skulle vilja veta ifall det finns någon bank som erbjuder en att öppna ett bankkonto utan att behöva ha deras debit kort.
Tex Nordea har jag redan & där kryssar man i när man gör kontot att man inte vill ha något kredit / debit kort utan bara ett konto,
Någon som vet någon annan bank som erbjuder samma sak?

Alla banker

Nej. Har pratat med 2 banker redan och de ingår ett kort när man öppnar ett konto hos de, så det stämmer ej.

avsluta kortet direkt då om det ingår. Banken får inte tvinga på dig en produkt du inte vill ha, var ett jävla liv när vi gjorde det tidigare.

Har Swedbank, funderar på att byta till Nordea? Kan man göra det via nätet? Eller måste man gå in på banken för att ordna det?

Tack, då ska jag ta och försöka mig på det! Så trött på swedbank:wicked: trodde man var tvungen att gå in på banken, men är ju smidigt om det går via nätet.

Jag är med lite sugen på att byta bank men mest för att börja om från början och få bort all gammal historik som är kopplad till mina nuvarande konton.
Finns det några fördelar med Nordea om man jämför mot Swedbank ?

Eller ska man satsa på någon annan bank ?
Ska man ändå byta kan man ju försöka ta nån som är bättre och har mer fördelar.

Funderade på Nordea, för hört så positivt om dom. Men kanske någon som kan dela med sig av sina erfarenheter vad det gäller Nordea.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp