Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Banker som ej verifierar uppgifter via Tink/Kreditz eller liknande

Hej, har för mig att det fanns en liknande tråd tidigare men kan ej hitta den. Men vilka banker är det som inte använder sig av Tink/Kreditz/Instantor för att verifiera inkomst?
Komplettering som lönespecar etc är ok.

Hej, har för mig att det fanns en liknande tråd tidigare men kan ej hitta den. Men vilka banker är det som inte använder sig av Tink/Kreditz/Instantor för att verifiera inkomst?
Komplettering som lönespecar etc är ok.
Stor banker tror jag som inte fråga efter Tink/krediz alls, en vän till mig fick låna 250000kr förra veckan av nordax och mindre bra kreditvärdighet uttan nåt och pengerna dag efter

Jag har aldrig fått kontot kollat när jag har tagit lån och det har blivit många under åren. I år har jag samlat 3 gånger på olika belopp: 70k (Nordax), 150k (Bank Norweigan) och nu senast 350k (Remember).

Väcker liv i denna tråd, då jag tänker mig att saker och ting kanske förändrats under det gångna året. Undrar framför allt om det finns långivare som "garanterat" inte kräver vare sig Tink/Kreditz eller lönespec:ar, eller om det brukar vara så att de som inte kräver det förra i stället kräver det senare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp