Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Bank Norwegian, privatlån!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr Pepper" data-source="post: 82207"><p>Hur är folks erfarenheter av att utöka sitt lån hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66" target="_blank">Norwegian</a>?</p><p></p><p>Jag har för närvarande ett lån på 55000, som togs i april förra året. Jag har varit sen med någon betalning (ligger dock inte efter med någonting för tillfället). Just nu är lånet nere på drygt 54000...</p><p></p><p>Jag antar att det min förra ansökan baserades på 2015 års inkomst, vilket bör ha legat runt 160 000 (utan underskott), och sen visade jag upp en lönespec där jag hade tjänat 28000 brutto.</p><p></p><p>Min inkomst för 2017 är 150 000, men jag kan visa upp lönespecar sen i januari där jag tjänar 35-40 000 kronor brutto i månaden,och är redan nu över de 150 000 kr som jag tjänade totalt förra året.</p><p>Dock hade jag ett underskott på 42 000...</p><p></p><p>Min UC-score ligger på 10,8, jag har 5 förfrågningar (varav 3 stycken i mars i år). Inga anmärkningar, men blancolån på 295 000, och ett (maxat) kreditkort hos BN på 30 000 kronor.</p><p></p><p>Är det någon som törs bedöma mina chanser att få till en höjning?</p><p>Det hade varit helt magiskt om jag kunde höjas med 40-50k, men "minimum" jag siktar på är 20 000.</p><p></p><p>Hur fungerar det när man ansöker om höjning? Ansöker man bara generellt, och de meddelar om hur mycket de eventuellt är villiga att höja lånet med, eller man ansöker om en fix summa som de sedan godkänner eller ger avslag på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr Pepper, post: 82207"] Hur är folks erfarenheter av att utöka sitt lån hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66"]Norwegian[/URL]? Jag har för närvarande ett lån på 55000, som togs i april förra året. Jag har varit sen med någon betalning (ligger dock inte efter med någonting för tillfället). Just nu är lånet nere på drygt 54000... Jag antar att det min förra ansökan baserades på 2015 års inkomst, vilket bör ha legat runt 160 000 (utan underskott), och sen visade jag upp en lönespec där jag hade tjänat 28000 brutto. Min inkomst för 2017 är 150 000, men jag kan visa upp lönespecar sen i januari där jag tjänar 35-40 000 kronor brutto i månaden,och är redan nu över de 150 000 kr som jag tjänade totalt förra året. Dock hade jag ett underskott på 42 000... Min UC-score ligger på 10,8, jag har 5 förfrågningar (varav 3 stycken i mars i år). Inga anmärkningar, men blancolån på 295 000, och ett (maxat) kreditkort hos BN på 30 000 kronor. Är det någon som törs bedöma mina chanser att få till en höjning? Det hade varit helt magiskt om jag kunde höjas med 40-50k, men "minimum" jag siktar på är 20 000. Hur fungerar det när man ansöker om höjning? Ansöker man bara generellt, och de meddelar om hur mycket de eventuellt är villiga att höja lånet med, eller man ansöker om en fix summa som de sedan godkänner eller ger avslag på? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Bank Norwegian, privatlån!
Topp