Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank Norwegian - NI som blivit beviljade !!

Hej alla,
Har en fråga: ni som har blivit BEVILJADE samlingslån/större lån hos Bank Norwegian den senaste tiden; hur har Era förutsättningar sätt ut?
Det vill säga: inkomst, lån, underskott samt creditscore och vad har ni blivit beviljade?

Varför jag undrar är för att jag står redo att försöka ansöka om ett samlingslån, så fort min betalningsanmärkning försvinner nu i januari, men jag är SÅ orolig över om det kommer lyckas med mina förutsättningar som är: inkomst 409tkr, skulder synliga hos UC: 96tkr, underskott 26tkr och nuvarande creditscore 2,1%.

HOPPAS PÅ LITE SVAR FRÅN ER...

Problemet är att din score förmodligen kommer att bli sämre efter att din anmärkning försvunnit. Men i övrigt ser jag inte att det skulle vara några oroblem

Tack för ditt svar Lolen! Ja, det finns väll en risk för det då jag läst om just andra här på forumet som just det har hänt! Helt jäkla absurt är det dock att kredit scoren faktiskt kan ändras till det sämre (och ganska mycket försämrat oxå) när man väl blir fri från sin anmärkning...

Blev beviljad trots 20+ förfrågningar och senaste deklarerad inkomst på 70 000.

Dock kunde jag styrka ökad inkomst till 300 000, vilket räckte för att beviljas 25 000 i lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp