Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian - hur snabba till inkasso?

Hallå!
Någon som vet hur snabba Bank Norwegian är på att skicka till inkasso? Har en delbetalning som skulle betalas nu i slutet av september som jag inte kommer kunna betala förren i slutet av denna månad?

Du kan ligga efter både en och två månader, men beloppen adderas. Så månad tre är det månadsbeloppet gånger tre som ska in...

Månad 4 MÅSTE det in det som du är skyldig eller ge dom ett erbjudande .. jag är sen 4 mån nu den sista oktober och skulle betala 25k .. dom sa jag fick ge dom ett erbjudande .. så sa 20k . Dom tog det på en gång .. kommer dock betala in 25k... sen vet man att man kan vara sen 4 mån till :)

obs tänk på dom ger en missbrukad kredit om den hamnar hos inkasso fick jag till svar av dom. och den varar 3 år på minuc.se

Bara så jag förstår, 4 månader sen, menar du att du har 3 månader som inte är betalda och du fått brev med de tre månaderna adderade plus innevarande alltså eller?

Säg slutet på Jan, feb, mars, betala du inget alls och fick brev i april om att du redan är skylldig 3 och så kommer den nya för april . Så du betala i slutet av april? Eller menar du att du låg efter 4 och betalade i maj?

Bara så jag förstår, 4 månader sen, menar du att du har 3 månader som inte är betalda och du fått brev med de tre månaderna adderade plus innevarande alltså eller?
Jag betalar nu denna månaden för 4 m
Säg slutet på Jan, feb, mars, betala du inget alls och fick brev i april om att du redan är skylldig 3 och så kommer den nya för april . Så du betala i slutet av april? Eller menar du att du låg efter 4 och betalade i maj?
Jag betalar nu denna månaden för 4 månader totalt 25 400 .. så nu kan jag ligga 4 mån efter igen ! Ska amotera ner mina inkasso kostnader mer nästa månader ...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp