Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank norwegian ändrat återbetalningstid

Vi har idag ett lån på 290k där , och det var från början 15 år . Nu ändrade jag ner det till 11 år istället och får betala ca 300 kr mer bara , så jag frågade vad 5 år skulle kosta ... svaret blev 8300 kr .. idag betalar vi 6100 kr .. visst 2200 kr mer , men samtidigt lite skillnad på 5 år och 11 år . Kommer absolut ändra det i januari nästa år för känns ju värt att putta in dom 2000 kr mer istället ...

Hur gjorde du för att få kortare återbetalningstid? Hur ändrade du?
Mejlade de eller ringde?

Hur gjorde du för att få kortare återbetalningstid? Hur ändrade du?
Mejlade de eller ringde?
Jag mailade krav avdelningen , kommer ändra direkt om 1 år när mina andra lån är borta . För 2000 kr är ju inte så mycket om man kan få från 11 år till 5 år :)

Jag mailade krav avdelningen , kommer ändra direkt om 1 år när mina andra lån är borta . För 2000 kr är ju inte så mycket om man kan få från 11 år till 5 år :)

Aha. Vad har dom för mejladress då? Vad skrev du? Att du vill korta ner återbetalningstiden?

Aha. Vad har dom för mejladress då? Vad skrev du? Att du vill korta ner återbetalningstiden?
Krav@banknorwegian.se Skrev och frågade vad månadsbelopet blir om jag tar det på 11 år eller 5 år .. sen skrev dom summorna , valde även att ta bort försäkringen som Gjorde att beloppet sjönk mycket med :)

Jaja det var inga problem , verkar som man kan ändra det hur många gånger man vill . Hon skrev igår att bara hojta till om jag vill ändra senare igen :)

Jag mejlade precis med och fick svar direkt att jag kan ändra.
Betalar idag 4000kr på 13 år där amortering enbart är 200kr.
Har ändrat nu till 5 år och kommer betala 6300kr och amorteringen är på 2500kr. Jävla stor skillnad.

Jag mejlade precis med och fick svar direkt att jag kan ändra.
Betalar idag 4000kr på 13 år där amortering enbart är 200kr.
Har ändrat nu till 5 år och kommer betala 6300kr och amorteringen är på 2500kr. Jävla stor skillnad.
Ja sjukt stor skillnad :) hur stort är ditt lån idag ? Kommer med ändra det sen :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp