Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Balanzia, finns det någon given gräns

Det finns säkert tidigare trådar om Balanzia men startar en ny, letade förgäves.

Jag kommer verkligen behöva ett större lån snart, minst 100.000, och om jag fattat forumet rätt är det Balanzia som anses vara "schysstast".

Min UC-procent är 14,34%. Fortfarande hela 15 anmärkningar men inga synliga lån, inga förfrågningar och ganska prick 400 i inkomst. 2 anmärkningar försvinner i maj, 2 försvinner i juni, 6 försvinner i augusti, 1 i oktober, 1 i januari 2020, 1 i april 2020 och två rackare i augusti 2020. Att fyra av de fem avslutande anmärkningarna är TV-avgifter på typ 800 kr är ju duktigt frustrerande...

Finns det någon "given gräns" gällande UC-procent och anmärkningar hos Balanzia, någon som vet det? När jag sökte hos Goodcash för några år sedan vet jag exempelvis att gränsen var 9 anmärkningar.

Emaila dom din UC och fråga så brukar dom ange om du skall göra en anökan eller avvkta. Dom är väldigt snabb att ge svar så kommer gå betydligt fortare än att få svar här och då blir det dessutom rätt!

Fick till svar att vänta till mitten av augusti (då åtta anmärkningar försvunnit). Föredömlig kundtjänst, måste man ju säga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp