Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Balanzia, era förutsättningar?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TourettesGuy" data-source="post: 76110" data-attributes="member: 499"><p>Ja fast kortet är som du ser spärrat och skall lösas bort, tillsammas med befintliga krediter, hela meningen med att fråga Balanzia som skall vara så snälla och bra och rel. ok ränta... Scoren är väl rätt bra jämfört med andra här och scoren är pretty much allting inkluderat. Varför ens han en ett kreditbetyg undrar ja då? Och hade jag under 4 i betyg skulle ja gå till Swedbank och bakat in allt i bolånet...dom knorrade lite då jag ringde och hade 9 i betyg för ca 5 mån sen men då måste dom ha en värdering och den görs inte längre på telefon och känns lite mkt att ta hit en värderare från Fastighetsbyrån nu och itne vara säker på att få låna upp så vill gärna minska mina krediter/antal och en score under 4 iaf innan jag provar baka in allt.</p><p>Skulle Balanzia ta över mina BN krediter skulle det se bättre ut och och halvera månadskostnaden för mej för den summan...sjukt hur mkt man betalar till BN varje månad och bara några hundringar går till amortering, sen läggs det ränta från själva kort-saldot oxå den 15e...ca 5000kr in och totalt kanske 1000 i amortering sen läggs 900kr+ på kort-skulden 2,5 v senare..så så typ 6000kr i månan ska BN ha varje månad.. Nå ja. Får klura på nåt annat lite...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TourettesGuy, post: 76110, member: 499"] Ja fast kortet är som du ser spärrat och skall lösas bort, tillsammas med befintliga krediter, hela meningen med att fråga Balanzia som skall vara så snälla och bra och rel. ok ränta... Scoren är väl rätt bra jämfört med andra här och scoren är pretty much allting inkluderat. Varför ens han en ett kreditbetyg undrar ja då? Och hade jag under 4 i betyg skulle ja gå till Swedbank och bakat in allt i bolånet...dom knorrade lite då jag ringde och hade 9 i betyg för ca 5 mån sen men då måste dom ha en värdering och den görs inte längre på telefon och känns lite mkt att ta hit en värderare från Fastighetsbyrån nu och itne vara säker på att få låna upp så vill gärna minska mina krediter/antal och en score under 4 iaf innan jag provar baka in allt. Skulle Balanzia ta över mina BN krediter skulle det se bättre ut och och halvera månadskostnaden för mej för den summan...sjukt hur mkt man betalar till BN varje månad och bara några hundringar går till amortering, sen läggs det ränta från själva kort-saldot oxå den 15e...ca 5000kr in och totalt kanske 1000 i amortering sen läggs 900kr+ på kort-skulden 2,5 v senare..så så typ 6000kr i månan ska BN ha varje månad.. Nå ja. Får klura på nåt annat lite... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Balanzia, era förutsättningar?
Topp