Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Baka ihop flera lån på Ica-banken?

Jag har två befintliga lån på Ica-banken på ca 110 respektive 65.
Har ett lån hos Forex på ca 80 som ju nu kommer att bli ett Ica-lån. då kommer jag alltså att ha 3 (!!) lån hos Ica-banken.
Borde inte dessa gå att baka ihop till ett utan en uc? Har ju som sagt redan lånen där så de tar ju ingen ny risk...

Är det ens lönt att försöka? Någon med erfarenhet?

Är det ens lönt att försöka? Någon med erfarenhet?

Ring å prata med dom? Collector bank hjälper så iaf. Å så legitimerar man sig å signerar. Jätte smidigt. Blir någon snitt ränta uträknad om det diffar i %.

Men du. Är du verkligen säker att du får 80k till å släcka forex? För jag har icabanken å dom ä stolpskott.

Jag hade ett befintligt lån på Ica på 270k. Sökte på advisa å blev erbjuden 350k. Glad som fasen så ville jag lägga dessa 350 på andra skitlån men då är tydligen icas policy att först betala av lån 1. Sen om det är kvar något kan man lägga det på annat. Så det slutade med andra ord att jag fick bara 80k å släcka lån med

Ring å prata med dom? Collector bank hjälper så iaf. Å så legitimerar man sig å signerar. Jätte smidigt. Blir någon snitt ränta uträknad om det diffar i %.

Men du. Är du verkligen säker att du får 80k till å släcka forex? För jag har icabanken å dom ä stolpskott.

Jag hade ett befintligt lån på Ica på 270k. Sökte på advisa å blev erbjuden 350k. Glad som fasen så ville jag lägga dessa 350 på andra skitlån men då är tydligen icas policy att först betala av lån 1. Sen om det är kvar något kan man lägga det på annat. Så det slutade med andra ord att jag fick bara 80k å släcka lån med

ang Forex. Det lägger av med lån & alla befintliga lån hos dem tas över av Ica-banken. Därav att jag kommer ha 3 lån hos dem

Kreditbetyg borde kunna bli lite bättre när antalet banker man har lån hos minskar

Jag har samma dilemma. Har två lån hos Icabanken.
Mailade deras kundservice nu via internetbanken och frågade om det var möjligt att baka ihop dom.
Orkar inte stå i deras telekö som var över 1timme..

Gjorde det med för ett tag sen. Då var svaret att ”det krävs att man ansöker om ett nytt lån för att baka in de gamla. Såldes tas en ny kreditupplysning & förutsättningar därefter..”

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp