Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Början på slutet av skuldträsket!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="w3ird0" data-source="post: 377814" data-attributes="member: 8802"><p>Hej!</p><p></p><p>Är en man på nästan 40år som genom åren samlat på sig massa skulder tack vare ett spelberoende och spekulation på börsen. Känner att jag kommit till vägens ände av denna resa och förändring måste till.</p><p>Har just nu ett jobb där jag får ut drygt 26k varje månad, ibland lite mer. Utöver det så har jag också skaffat ett extra jobb, där jag får ut 5k-10k i månaden. Mina kostnader varje månad ligger på 33k. har drygt 30k som buffert.</p><p>Mina blanco skulder är drygt 880k och har ett lån på min bostadsrätt som ligger på drygt 300k, har inte mycket övervärde på min bostad.</p><p></p><p>Planen är följande.</p><p>1. Inga fler lån, sista togs i fredags för att lösa dåliga skitlån, för att kunna ge mig själv tid.</p><p>2. Inget mer gamblande på börsen, spel har jag slutat med för länge sedan.</p><p>3. Inom 3-4 månader söka skuldsanering, väntetiden är drygt 7 månader, så de kommer gå 10-11 månader innan de ens kommer titta på mina ansökan.</p><p>4. Härda ut så långt de går för att inte hamna hos KFM och jobba på mig själv under tiden.</p><p>5. Återuppta mina besök till en psykolog på min vårdcentral, för att kunna påvisa brytpunkt i mitt beteende då jag verkligen äcklas av mig själv och vill inte bete mig såhär mer.</p><p></p><p>Gjort skuldsanerings test på KFMs hemsida och där var svaret positivt, behöver dock påvisa en brytpunkt för att detta skall gå.</p><p></p><p>Denna tråd kommer jag uppdatera varje månad. Inspiration till denna tråd kommer från forumets medlemmar. Ni alla som kämpar har inspirerat mig, jag är inte ensam med mitt problem och de ger mig hopp, då fler av er har löst era skulder.</p><p></p><p>Ville påbörja detta ikväll, då det är den sista kvällen i mitt gamla liv, dags att skapa något nytt och bättre.</p><p></p><p>mvh w3ird0</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="w3ird0, post: 377814, member: 8802"] Hej! Är en man på nästan 40år som genom åren samlat på sig massa skulder tack vare ett spelberoende och spekulation på börsen. Känner att jag kommit till vägens ände av denna resa och förändring måste till. Har just nu ett jobb där jag får ut drygt 26k varje månad, ibland lite mer. Utöver det så har jag också skaffat ett extra jobb, där jag får ut 5k-10k i månaden. Mina kostnader varje månad ligger på 33k. har drygt 30k som buffert. Mina blanco skulder är drygt 880k och har ett lån på min bostadsrätt som ligger på drygt 300k, har inte mycket övervärde på min bostad. Planen är följande. 1. Inga fler lån, sista togs i fredags för att lösa dåliga skitlån, för att kunna ge mig själv tid. 2. Inget mer gamblande på börsen, spel har jag slutat med för länge sedan. 3. Inom 3-4 månader söka skuldsanering, väntetiden är drygt 7 månader, så de kommer gå 10-11 månader innan de ens kommer titta på mina ansökan. 4. Härda ut så långt de går för att inte hamna hos KFM och jobba på mig själv under tiden. 5. Återuppta mina besök till en psykolog på min vårdcentral, för att kunna påvisa brytpunkt i mitt beteende då jag verkligen äcklas av mig själv och vill inte bete mig såhär mer. Gjort skuldsanerings test på KFMs hemsida och där var svaret positivt, behöver dock påvisa en brytpunkt för att detta skall gå. Denna tråd kommer jag uppdatera varje månad. Inspiration till denna tråd kommer från forumets medlemmar. Ni alla som kämpar har inspirerat mig, jag är inte ensam med mitt problem och de ger mig hopp, då fler av er har löst era skulder. Ville påbörja detta ikväll, då det är den sista kvällen i mitt gamla liv, dags att skapa något nytt och bättre. mvh w3ird0 [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Början på slutet av skuldträsket!
Topp