Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Började handla på klarna..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nikelas" data-source="post: 416746" data-attributes="member: 8632"><p>har varit inne och läst på denna sida under flera års tid. Haft lite små lån till och från men aldrig varit sen med betalningar. Ändå haft koll på vad jag kan betala i lån varje månad. Även om pengarna gapade i stort sett tomt dagarna innan lön..</p><p></p><p>men nu vafan händer nu??</p><p></p><p>för ca en månad sen några dagar innan lön testade jag betala lite mat med klarna för första gången. Bara blippa och se glad ut utan extra kostnader kan man betala tillbaka de inom 30 dagar. Jätte smidigt när det krisar sig tänkte jag..</p><p></p><p>MEN de fortsatte för helt plötsligt kändes de som att man hade råd med allt. Sjukt dumt jag vet och jag skäms oerhört mycket tur man är anonym här på sidan!!</p><p></p><p>nu ska pengarna betalas tillbaka men lönen räcker inte.. på bara 1 månad har jag gått från att klara mig till att ligga efter</p><p></p><p>har 4 räkningar jag inte kan betala nu</p><p>-7500</p><p>-4500</p><p>-2000</p><p>-10500</p><p>den på 7500 och 10500 hade jag tänkt ha delbetalning på men dom andra hade jag tänkt betala nu vid lön som sket sig.. </p><p></p><p>Och tyvärr fortsätter det nu för lönen är slut och jag måste ha mat i 4 veckor nu. Diesel för att komma till jobbet osv. Och låna pengar för att delbetala krediterna lägsta möjliga tillsvidare.. var precis på Willys och handlade frukost tills imorgon MED KLARNA</p><p></p><p>hur ska jag ta mig ur detta jävla helvetet nu?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nikelas, post: 416746, member: 8632"] har varit inne och läst på denna sida under flera års tid. Haft lite små lån till och från men aldrig varit sen med betalningar. Ändå haft koll på vad jag kan betala i lån varje månad. Även om pengarna gapade i stort sett tomt dagarna innan lön.. men nu vafan händer nu?? för ca en månad sen några dagar innan lön testade jag betala lite mat med klarna för första gången. Bara blippa och se glad ut utan extra kostnader kan man betala tillbaka de inom 30 dagar. Jätte smidigt när det krisar sig tänkte jag.. MEN de fortsatte för helt plötsligt kändes de som att man hade råd med allt. Sjukt dumt jag vet och jag skäms oerhört mycket tur man är anonym här på sidan!! nu ska pengarna betalas tillbaka men lönen räcker inte.. på bara 1 månad har jag gått från att klara mig till att ligga efter har 4 räkningar jag inte kan betala nu -7500 -4500 -2000 -10500 den på 7500 och 10500 hade jag tänkt ha delbetalning på men dom andra hade jag tänkt betala nu vid lön som sket sig.. Och tyvärr fortsätter det nu för lönen är slut och jag måste ha mat i 4 veckor nu. Diesel för att komma till jobbet osv. Och låna pengar för att delbetala krediterna lägsta möjliga tillsvidare.. var precis på Willys och handlade frukost tills imorgon MED KLARNA hur ska jag ta mig ur detta jävla helvetet nu? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Började handla på klarna..
Topp