Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bästa Kreditkort?

Hej på er! Skapar en fråga rakt av! Sitter och klurar på ett kreditkort lite sneglat på bank Norwegian verkar bra enligt en del sidor. Gratis och bonus. Men som tidigare inlägg här är det många som fått låg kredit .... anser själv att det borde ligga runt 20-30 om det är idé.. men kom med idéer och inlägg tack!’ samt om ni har bättre idéer på kort !

Senast redigerad av en moderator:
Jag fick 20K rakt av från Remember med fläckfri UC men endast 180K inkomst vid tillfället. (2018 dock).

Jag gillar ju komplettkortet. I början är det svårt att få en hög kredit. Om man vill ha högre kredit är det viktigaste att betala i tid och sköta avbetalningarna, då får man höjd kredit. Det viktigaste är att bli beviljad ett kreditkort. När jag bodde i USA fick jag nej på alla kort utom ett kort där jag fick 500 dollar i kredit med ganska hög ränta. 2 år senare hade jag 5 olika kort med totalt 15000 dollar i kredit.

Senast redigerad av en moderator:
Hej. Man tackar. Jo du ja är helt med dej. Skaffa nw och fick 100.000kr kredit trodde ja aldrig. . Men det är guld att ha vid resor mm.. tack

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp