Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Axcept och 4klöver samt 247 credit

Axcept och 4klöver samt 247credit nån som har haft någon kontakt nydligen i februari med någon av dessa?

Har läst andra trådar att 247 credit är super snabba med inkasso etc men jag har väntat drygt 1 månad ingen påminnelse eller dyligt skumt värre.

Dom verkar inte ha något aktivt,
Helt tyst ifrån dom.

Jag har ett lån hos dom som jag inte kan betala då fakturan kom bort men verkar svårt få tag i dom jag har varit i kontakt med deras inkasso Reka bett dom kontakta 247 i mitt fall har dom sagt dom skickat ut en "påminelse" för en vecka sedan med posten men har inte fått något. När jag bad att få "påminelsen" i mailen blev det helt tyst.
seriöst

Jaså..de är annars väldigt snabba med att svara på mejl

Har de lagt ner eller ?

Axcept och 4klöver samt 247credit nån som har haft någon kontakt nydligen i februari med någon av dessa?

Har läst andra trådar att 247 credit är super snabba med inkasso etc men jag har väntat drygt 1 månad ingen påminnelse eller dyligt skumt värre.

Blir nog ofta så när utlåning inte bedrivs längre att påminnelser mm för befintliga lån inte skickas ut lika ofta längre

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp