Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avslutat konto? (Nordea)

Halloj

Kontext: varit sjukskriven i några veckor då jag bröt foten och fått ersättning utbetalt

Bank:
Fick in en transaktion på ett 6 siffrig belopp för ca 2 veckor sen då jag gjorde en krypto försäljning.
Banken frös kontot och skulle ha skickat ut papper gällande kundkännedom. Inte fått något, och AFA betalade ut ersättning på ca 3.300kr

Fick brev i Måndags från AFA att de skulle betala ut ytterligare 400kr.
Fick nyss en utbetalningsavi på posten för dedär 400kr, innebär de då att Nordea har avslutat mitt konto? Innehar inget BankID så kan inte logga in.
Antar då ochså att resterande belopp på 3.3 betalas ut i en utbetalningsavi ochså?

Räcker insättningen från krypto till att betala det stackars företag som du svindlade på 120.000? Hoppas det...

Räcker insättningen från krypto till att betala det stackars företag som du svindlade på 120.000? Hoppas det...
Absolut , Företag. Kanske ska vara tyst med dina antaganden om att jag sitter o lurar företag?

Bilagor

• Screenshot_20230928-160029_Chrome.png
    Screenshot_20230928-160029_Chrome.png
    147.9 KB · Visningar: 78
  • Screenshot_20230928-160147_Chrome.png
    Screenshot_20230928-160147_Chrome.png
    142.5 KB · Visningar: 73
Kan vara totalspärrat också

Jag hoppas det kommer en rejäl bankkris som utraderar halva banksystemet i sverige. Såklart du har rätt och köpa vad du vill för dina pengar, halva Sverige har ägt krypto vid detta laget och 99% har inget med kriminalitet att göra, fler som har kontanter som är inblandad i brott.

Jag köpte också krypto för ett par år sedan. Fick massa papper att fylla i och var tvungen prata med banken för att öppna kontot igen.
Tålamodet höll på att brinna upp och jag fick hålla mig i skinnet för att vara trevlig och svara korrekt på allt, det löste sig utan problem.

Såklart det inte är totalspärrat som Lasseman påstår att det kan vara. fyll i papprerna, ta kontakt med dom.
Omständigt, men det löser sig.

Jag hoppas det kommer en rejäl bankkris som utraderar halva banksystemet i sverige. Såklart du har rätt och köpa vad du vill för dina pengar, halva Sverige har ägt krypto vid detta laget och 99% har inget med kriminalitet att göra, fler som har kontanter som är inblandad i brott.

Jag köpte också krypto för ett par år sedan. Fick massa papper att fylla i och var tvungen prata med banken för att öppna kontot igen.
Tålamodet höll på att brinna upp och jag fick hålla mig i skinnet för att vara trevlig och svara korrekt på allt, det löste sig utan problem.

Såklart det inte är totalspärrat som Lasseman påstår att det kan vara. fyll i papprerna, ta kontakt med dom.
Omständigt, men det löser sig.

Att hoppas på utradering av halva banksystemet, då har man nog inte riktigt klart för sig alla följdverkningar av det

Att hoppas på utradering av halva banksystemet, då har man nog inte riktigt klart för sig alla följdverkningar av det
90% av dom bankerna jag haft att göra med får gärna bli utraderade. Tror inte jag är den enda som avskyr de flesta banker här inne.

90% av dom bankerna jag haft att göra med får gärna bli utraderade. Tror inte jag är den enda som avskyr de flesta banker här inne.
Nej så är det kanske, har ingen statistik för det. Problemet är alltså följdverkningarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp