- Meddelanden
- 1 048
- Mottagna reaktioner
- 1 249
- Poäng
- 837
Jag upplever ständigt att jag måste ringa 2-3 ggr till samma kreditföretag när jag slutbetalt och avslutat krediter eller konton. Avslutade och betalade flexlimit totalt , fick mail om belopp och uppgifter enligt överenskommelse. Men ändå idag har dom inte avslutat kontot och räntan tickar på nu. Och inte heller hade dom ett meddelande att kontot skulle avslutas. Tycker det händer rätt ofta att dom sätter i system att inte avsluta när kunden begär det.
Likadant med företaget Linea , avslutade kontot förra månaden och i veckan fick jag visserligen en 0 faktura med att krediten är aktiv fortfarande, men ska vara avslutad. Ringde och mycket riktigt krediten är inte avslutad.
Northmill/ easycredit fick jag ringa 3 ggr för att få dom att avsluta en kredit som jag inte använt på flera år!
Är det någon mer som upplever detta ? Ska man liksom dubbeltrippelkolla hela tiden för att vara säker?!
Likadant med företaget Linea , avslutade kontot förra månaden och i veckan fick jag visserligen en 0 faktura med att krediten är aktiv fortfarande, men ska vara avslutad. Ringde och mycket riktigt krediten är inte avslutad.
Northmill/ easycredit fick jag ringa 3 ggr för att få dom att avsluta en kredit som jag inte använt på flera år!
Är det någon mer som upplever detta ? Ska man liksom dubbeltrippelkolla hela tiden för att vara säker?!