ville bara skriva av mig, blev så frustrerad. Ville spärra mitt konto och stänga ner det hos eeveryday+ i förebyggande syfte ifall de kommer köra uc osv som credway.
Men det ska inte göras utan en match från dom
fick detta till svar per Mail:
Hej!
Tack för ditt mail,
Självklart kan jag avlsuta ditt kreditavtal. Men du vet väl att ett kreditavtal hos Everyday+ inte kostar någonting utan att du endast betalar för den nyttjade krediten.
Gör du tillexempel inga uttag så blir du inte debiterad för någonting.
Önskar du fortfarande att säga upp ditt kontrakt så är det bara att fylla i den bifogade uppsägningsblanketten och returnera den till oss!
Får jag även vänligen be om en anledning till avslutet?
Om du har vidare frågor eller funderingar så är det bara att höra av dig!
Ha en fortsatt trevlig dag!
Med vänliga hälsningar,
Martin
Kundtjänst
Så med andra ord, först ska de försöka få mig å ändra mig sen gör dom det krångligare då ja ska fylla i ett formulär å returerna till dom för att få avsluta. Trött jag blir...
Men det ska inte göras utan en match från dom
fick detta till svar per Mail: Hej!
Tack för ditt mail,
Självklart kan jag avlsuta ditt kreditavtal. Men du vet väl att ett kreditavtal hos Everyday+ inte kostar någonting utan att du endast betalar för den nyttjade krediten.
Gör du tillexempel inga uttag så blir du inte debiterad för någonting.
Önskar du fortfarande att säga upp ditt kontrakt så är det bara att fylla i den bifogade uppsägningsblanketten och returnera den till oss!
Får jag även vänligen be om en anledning till avslutet?
Om du har vidare frågor eller funderingar så är det bara att höra av dig!
Ha en fortsatt trevlig dag!
Med vänliga hälsningar,
Martin
Kundtjänst
Så med andra ord, först ska de försöka få mig å ändra mig sen gör dom det krångligare då ja ska fylla i ett formulär å returerna till dom för att få avsluta. Trött jag blir...