Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Avsluta eeveryday +

ville bara skriva av mig, blev så frustrerad. Ville spärra mitt konto och stänga ner det hos eeveryday+ i förebyggande syfte ifall de kommer köra uc osv som credway.
Men det ska inte göras utan en match från dom ;) fick detta till svar per Mail:

Hej!

Tack för ditt mail,

Självklart kan jag avlsuta ditt kreditavtal. Men du vet väl att ett kreditavtal hos Everyday+ inte kostar någonting utan att du endast betalar för den nyttjade krediten.

Gör du tillexempel inga uttag så blir du inte debiterad för någonting.

Önskar du fortfarande att säga upp ditt kontrakt så är det bara att fylla i den bifogade uppsägningsblanketten och returnera den till oss!

Får jag även vänligen be om en anledning till avslutet?

Om du har vidare frågor eller funderingar så är det bara att höra av dig!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Med vänliga hälsningar,

Martin

Kundtjänst

Så med andra ord, först ska de försöka få mig å ändra mig sen gör dom det krångligare då ja ska fylla i ett formulär å returerna till dom för att få avsluta. Trött jag blir...

Är väl bara svara att dom inte har att göra med varför du vill avsluta det?
säg att anledningen till att du vill avsluta det är att du vill avsluta det

hatar när de ska krångla så där... göra det extra besvärligt.
Om du orkar (förstår att man inte orkar) så fråga var någonstans stod det när du tog krediten att den ska sägas upp skriftligt?

Har ifrågasatt det nu, blev bara irriterad på deras fulknep

Har ifrågasatt det nu, blev bara irriterad på deras fulknep
Jag förstår det verkligen, man kämpar skiten ur sig och all energi går åt till att ringa runt och upprätta avbetalningsplaner, flytta förfallodatum, öppna högvis med räkningar etc etc så när man vill avsluta en skitkredit som man betalat hur mkt ränta som helst så vill man att det ska räcka med ett mejl eller telefonsamtal! Dessutom beviljar Everyday+ inga nya krediter så vad är problemet liksom!!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp