Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Avskyr lögner, ändå så valde jag att undvika en del av sanning idag.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sorgsen" data-source="post: 229167" data-attributes="member: 5369"><p>Tack, vad gulligt av dig att önska mig ett ta vara på mig. Önskar dig det samma.</p><p></p><p>Men detta ångestpåslag är hemskt. Jag vill ju bli spelfri och jag vet att jag kan. </p><p>Just nu är det mörkt i min själ.</p><p>Skammen att inte kunna betala mina räkningar är värst.</p><p>Egentligen vill jag ha en anmärkning eller vad det heter, för då finns det ju inte en endaste chans i hela världen att jag kan ta ett nytt lån.</p><p></p><p>Jag ser inte ljust på min chans till skuldsanering, detta pga att hon återkom så snabbt efter första samtalet. (Då jag inte vågade svara, så vet jag inte. När jag fattat mod för att ringa, så ade hon gått för dagen kl 15:30)</p><p>Eller går det så snabbt? Är det hon som beslutar om inledande?</p><p></p><p>Vad händer sedan? OM jag får beslut om inledande? Kollar de mina transaktioner på mitt konto? Där kan de ju se mina speltransaktioner.</p><p>Nej, från och med idag, så SKA jag vara spelfri. Ska hela tiden bejaka mitt beroende och aldrig slappna av. För när man slappnar, det är då han speljävulen kommer igen. Listig jäkel det där.</p><p></p><p>Jag antar att jag kommer se många kuvert komma in i min brevlåda. Ska jag kämpa på och göra upp avbetalningsplaner med inkassoföretag, eller ska jag släppa allt till kronofogden?.</p><p></p><p>Jag har redan förberett mig på att jag endast kommer få behålla ca 5002 kronor i många år framöver. Men vet ni vad, det är ju mer än vad jag haft över på länge.</p><p></p><p>Jag, mycket jag just nu....sorry. Men jag är nog Sveriges mest otåligaste människa. Klarar inte av att vara väntandes eller ovetandes. </p><p></p><p>Hur lång tid, uppskattar ni (ni som har erfarenhet) att tiden tar innan jag måste börja betala mina skulder. Detta om jag släpper ALLT.</p><p></p><p>Har jag någon chans att spara undan lite pengar, hinner jag få skatteåterbäring.....OJ vad det snurrar i mitt huvud.</p><p></p><p>Inte bra för min misstänkta Trigeminusneuralgi.</p><p></p><p>Tack för att jag får skriva av mig på detta forum. Läst så mycket här, och under lång tid. Inte först idag vågade jag skriva.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sorgsen, post: 229167, member: 5369"] Tack, vad gulligt av dig att önska mig ett ta vara på mig. Önskar dig det samma. Men detta ångestpåslag är hemskt. Jag vill ju bli spelfri och jag vet att jag kan. Just nu är det mörkt i min själ. Skammen att inte kunna betala mina räkningar är värst. Egentligen vill jag ha en anmärkning eller vad det heter, för då finns det ju inte en endaste chans i hela världen att jag kan ta ett nytt lån. Jag ser inte ljust på min chans till skuldsanering, detta pga att hon återkom så snabbt efter första samtalet. (Då jag inte vågade svara, så vet jag inte. När jag fattat mod för att ringa, så ade hon gått för dagen kl 15:30) Eller går det så snabbt? Är det hon som beslutar om inledande? Vad händer sedan? OM jag får beslut om inledande? Kollar de mina transaktioner på mitt konto? Där kan de ju se mina speltransaktioner. Nej, från och med idag, så SKA jag vara spelfri. Ska hela tiden bejaka mitt beroende och aldrig slappna av. För när man slappnar, det är då han speljävulen kommer igen. Listig jäkel det där. Jag antar att jag kommer se många kuvert komma in i min brevlåda. Ska jag kämpa på och göra upp avbetalningsplaner med inkassoföretag, eller ska jag släppa allt till kronofogden?. Jag har redan förberett mig på att jag endast kommer få behålla ca 5002 kronor i många år framöver. Men vet ni vad, det är ju mer än vad jag haft över på länge. Jag, mycket jag just nu....sorry. Men jag är nog Sveriges mest otåligaste människa. Klarar inte av att vara väntandes eller ovetandes. Hur lång tid, uppskattar ni (ni som har erfarenhet) att tiden tar innan jag måste börja betala mina skulder. Detta om jag släpper ALLT. Har jag någon chans att spara undan lite pengar, hinner jag få skatteåterbäring.....OJ vad det snurrar i mitt huvud. Inte bra för min misstänkta Trigeminusneuralgi. Tack för att jag får skriva av mig på detta forum. Läst så mycket här, och under lång tid. Inte först idag vågade jag skriva. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Avskyr lögner, ändå så valde jag att undvika en del av sanning idag.
Topp