Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avida kredit inkasso

Hej!

Är det någon som vet om Avida krediten går till inkasso eller direkt till KFM?

Har fyra förfallna avier och fick idag ett brev där det stod att jag hade till början på november att betala dessa annars går hela lånet till Kronofogden.

Vet att vissa brukar "hota" med detta. Någon som vet?

Hej!

Är det någon som vet om Avida krediten går till inkasso eller direkt till KFM?

Har fyra förfallna avier och fick idag ett brev där det stod att jag hade till början på november att betala dessa annars går hela lånet till Kronofogden.

Vet att vissa brukar "hota" med detta. Någon som vet?
Går till inkasso men ger missbrukad kredit när den kommer ditt

Min hamnade hos deras egna inkasso först och jag fick avbetalningsplan men ligger numera hos Intrum . Du får räkna med minst 7500 kr/ månad i avbetalningsplan hos Intrum om du har högsta krediten . Jag fick ingen missbrukad kredit men detta var förra året 2020 så kan ju ha ändrats . Om jag minns rätt så fick jag möjlighet av Avida att lägga upp en plan innan det gick så långt som inkasso för att komma i kapp. Detta var dock för att jag hörde av mig själv .

Min hamnade hos deras egna inkasso först och jag fick avbetalningsplan men ligger numera hos Intrum . Du får räkna med minst 7500 kr/ månad i avbetalningsplan hos Intrum om du har högsta krediten . Jag fick ingen missbrukad kredit men detta var förra året 2020 så kan ju ha ändrats . Om jag minns rätt så fick jag möjlighet av Avida att lägga upp en plan innan det gick så långt som inkasso för att komma i kapp. Detta var dock för att jag hörde av mig själv .
Tack så mycket!

Minns du vilken summa du fick på avbetalningsplanen hos deras egna inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp