Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avbetalningsplan Partner inkasso

Jag swishade 300 har en skuld på 3000... vet inte hur de ska göra med avbetalnings plan
Hm, det vanliga brukar nog ändå vara att man tillsammans med inkassobolaget kommer överens om att lägga upp en avbetalningsplan och att man då antingen betalar in 170 kronor direkt (enbart), att de 170 tillkommer på den första avbetalningen eller att det läggs ovanpå skulden. Men 300 låter ju lite märkligt.
Ibland vill dom se på att det finns betalningsvilja som Lasseman sa, men jag vågar nog hävda att dom 3 tidigare alternativen är mer vanliga..

Hm, det vanliga brukar nog ändå vara att man tillsammans med inkassobolaget kommer överens om att lägga upp en avbetalningsplan och att man då antingen betalar in 170 kronor direkt (enbart), att de 170 tillkommer på den första avbetalningen eller att det läggs ovanpå skulden. Men 300 låter ju lite märkligt.
Ibland vill dom se på att det finns betalningsvilja som Lasseman sa, men jag vågar nog hävda att dom 3 tidigare alternativen är mer vanliga..
Vi kan erbjuda dig följande uppgörelse: swisha 300 kr senast 12/1 2026 för att lägga upp en betalplan på 2 tillfällen på resterande belopp med nästa förfallodag 25 januari 2026
Deras e-mail..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp