Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avbetalningsplan Partner inkasso

Vad har ni för erfatenheter av partner inkasso?
Hur ser möjligheterna till avbetalningsplan ut?

De kan vara svåra att nå men jag har fått bra avbetalningsplan av dem när mitt ViaConto gick till dem. De hjälpte mig även under pandemin och sänkte beloppet. Men det var ingen stor skuld, ca 5000 kr! De ville ha 800 kr/mån fr början men jag sa att det kan jag inte betala så frågade de hur mkt jag kunde betala och jag sa 500 kr och det blev 500 kr.

Jag har en bra erfarenhet av dom (förvisso ett par år sedan).
Trevlig kundtjänst, finns möjlighet till avbetalningsplan/avbetalningsplaner (rimliga sådana).
Vill du ha en rimlig avbetalningsplan så är jag säker på att du kommer att få det också.

Vad har ni för erfatenheter av partner inkasso?
Hur ser möjligheterna till avbetalningsplan ut?
Har för mig att dem var svåra att att att göra med. Höga avbetalningsplaner. Tror dem krävde att allt skulle vara betalt på 6 månader, detta var dock 3 år sedan. Dem var generösa med anstånd dock om man betalade i kapp månaden därpå.

Dom va rätt svåra med en vettig avbetalningsplan. 20000 ville dom ha in på 5 månader. Tack och lov hade jag pengarna och kunde betala av hela beloppet. Jag ville bara testa vad man kunde få till för deal.

Dom va rätt svåra med en vettig avbetalningsplan. 20000 ville dom ha in på 5 månader. Tack och lov hade jag pengarna och kunde betala av hela beloppet. Jag ville bara testa vad man kunde få till för deal.
Ja ibland beror det på att inkassobolaget kan vara ”hårda” och ibland har det att göra med att dom måste hålla sig till vissa riktlinjer.
Vad skönt att du hade pengarna och att du kunde betala in!

Hej.
Fick avbetalning på två månader för en skuld på drygt 5100. Gick inte förhandla något mer. Dock så kunde de ändra sista datum för inbetalning.
De var väldigt bestämda.

Katastrof Inkasso de vill att man swishar först en summa för att de kan göra en avbetalning plan.

Katastrof Inkasso de vill att man swishar först en summa för att de kan göra en avbetalning plan.
Märkligt, men blir nog samma i slutänden trots allt eftersom att det brukar kosta 170 kronor att lägga upp en avbetalningsplan som man antingen betalar tillsammans med den första avbetalningen eller som bara ingår i det totala beloppet..

Jag swishade 300 har en skuld på 3000... vet inte hur de ska göra med avbetalnings plan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp