Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avbetalning med Klarna?

Hej, de där 200 kr som fattades för att betala fullt för tre månaders delbetalningar gjorde verkligen stor skada! Som ni vet blev det anmärkning om misskött kreditkort och nu har det trillat in brev från uc från banker som Resurs t ex som har bevakning hos uc. Med andra ord är det kört för köp på avbetalning de närmaste tre åren.

Men jag undrar hur det är med Klarna, någon som vet? Tar de uc? Vi ha redan avbetalningar där, inga stora summor. Har inte kommit något brev från dem att de tagit del av anmärkningen!
Skulle det gå att köpa något på avbetalning med Klarna?

Klarna har för min del bara tagit upplysningar hos bolag som inte listar förfrågningar. Aldrig UC. Så misskött kredit är inget hinder för att använda sig av Klarna.

Sveawebpay... tar de uc?

Senast ändrad:
Cdon har qliro och tar creditsafe.. Ett alternativ till klarna

Hej, de där 200 kr som fattades för att betala fullt för tre månaders delbetalningar gjorde verkligen stor skada! Som ni vet blev det anmärkning om misskött kreditkort och nu har det trillat in brev från uc från banker som Resurs t ex som har bevakning hos uc. Med andra ord är det kört för köp på avbetalning de närmaste tre åren.

Men jag undrar hur det är med Klarna, någon som vet? Tar de uc? Vi ha redan avbetalningar där, inga stora summor. Har inte kommit något brev från dem att de tagit del av anmärkningen!
Skulle det gå att köpa något på avbetalning med Klarna?
Om du redan har avtal med Klarna så händer ingenting, de kollar inte UC.

Om du redan har avtal med Klarna så händer ingenting, de kollar inte UC.
Hur menar du? Om man inte har det men vill köpa ngt på avbetalning via Klarna så tar de Uc, är det så du menar?

Hur menar du? Om man inte har det men vill köpa ngt på avbetalning via Klarna så tar de Uc, är det så du menar?
Jag har ett Klarnakonto, som jag öppnade innan jag fick betalningsanmärkning. Efter det så har jag köpt från flera olika företag utan att de har bevakat UC. Kommer inte ihåg vad de tog för kreditupplysning när jag öppnade kontot.

Jag har ett Klarnakonto, som jag öppnade innan jag fick betalningsanmärkning. Efter det så har jag köpt från flera olika företag utan att de har bevakat UC. Kommer inte ihåg vad de tog för kreditupplysning när jag öppnade kontot.
Ok då förstår jag hur du menar :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp