Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

avbetalning hos ja-lån?

Nån som vet om man kan få dela upp betalning till ja-lån, har lån till dom på 10.000kr, Eller ska jag låta det gå till inkasso isåfall vilket inkssobolag har dom?:rolleyes:

Trodde 4000 var max hos dom. Det är det i allafall på deras hemsida.
confused.gif

ja lån har 3b inkasso tror det är deras eget.de kallas ju också 3b kapital.och det går göra avb där.har hafft lån hos dem för några år sedan.

Ja 4000kr är deras maxlån men jag råkade trycka två gånger o det som inte ska kunna hända hände ,jag fick två lån! Fick även behålla båda! Så nu känner jag mig otroligt dum men jag kan inte betala lånen hur mycket jag än vill . valet står mellan ja-lån o hyran så vad göra? Hur många med mig går inte ständigt omkring med dåligt samvete. För de flesta av dessa företag har BRA handläggare tycker jag!

Ja 4000kr är deras maxlån men jag råkade trycka två gånger o det som inte ska kunna hända hände ,jag fick två lån! Fick även behålla båda! Så nu känner jag mig otroligt dum men jag kan inte betala lånen hur mycket jag än vill . valet står mellan ja-lån o hyran så vad göra? Hur många med mig går inte ständigt omkring med dåligt samvete. För de flesta av dessa företag har BRA handläggare tycker jag!

Ring till dom och hör! Han som jobbar där är riktigt bra!

för guds skull hyran går först,mycket kan gå galet om du väljer att inte betala den.sen får du en notis hos hyresvärden som följer med om du ska hitta nytt boende i framtiden.avb smslånet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp