- Meddelanden
- 1 551
- Mottagna reaktioner
- 995
- Poäng
- 787
En fundering! Jag har 3 bra blancon på 4-5 procent. Sammanlagt knappt 600 K. Swedbank, Lendify och SEB. Utöver det har jag (numera) också cirka 50 K som ligger utanför UC. Det rör sig om Klarna (20 K) och Fairlo (30 K). För att få ner månadskostnaden skulle jag vilja söka ett blancolån på 50 K med hyfsad ränta och lösa in dem. För närvarande inga ff och efter att ha betalat ner mina synliga kredit på Betalkoll och kreditkortet till under 10 procent idag förväntar jag mig att gå ner från UC-score 1.5 till kanske 0.5 vid nästa uppdatering.
Men nu inställer sig två frågor:
1.Är det vanligt att långivarna på tex Lendo går med på att ge blanco för att lösa lån som inte syns på UC?
2. Jag har redan hög blancoupplåning (cirka 600 K) i förhållande till min inkomst (390 K). Har jag ändå en chans att få låna ytterligare 50 K tror ni?
Men nu inställer sig två frågor:
1.Är det vanligt att långivarna på tex Lendo går med på att ge blanco för att lösa lån som inte syns på UC?
2. Jag har redan hög blancoupplåning (cirka 600 K) i förhållande till min inkomst (390 K). Har jag ändå en chans att få låna ytterligare 50 K tror ni?