Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Att berätta allt
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idiotfru" data-source="post: 67514" data-attributes="member: 3691"><p>Släpp skammen, ja den kommer finnas där länge. Varje gång vår bil hackar så tänker jag att min man kunnat få köpa 4 spritt nya på pengarna jag slängt bort och barnen hade kunnat haft allt. Listan på allt som vi hade kunnat göra är gigantisk men jag får inte fastna i de tankarna för det är bara en energitjuv. Det är bara pengar... faktiskt. Men jag hade som du innan jag berättade... var helt säker på skilsmässa och allt men har fått ett otroligt stöd av min man där han klev fram och tog tag i massor som han kanske inte brytt sig om själv heller tidigare. Din sambo är på sätt och vis medskyldig till det här för var fanns han när det var svårt att få ihop allt? Han har kört sitt race och kan inte skylla på att du inte sade något. Man är i ett partnerskap och även om det låter hårt så är han inte värd dig om han lämnar dig nu eller spelar martyrrollen för länge. Hoppas att huset står på dig och att du har ett rejält övervärde. Annars se till att han förstår hur viktigt det är att han går med på att utöka lånet. Om han är bitter nu så påminn honom om hur bitter han kan bli om ni får utmätning.</p><p></p><p>När det värsta har lagt sig och du har slutat gömma dig för brevbärarna (ja man blir faktiskt rätt härdad efter att få tonvis med inkasso och kronofogdebrev hem i lådan.. till slut rinner det bara av en och de minskar sakta men säkert) så kommer du må så jädra bra. Att släppa och inte jaga ören varje månad för att prioritera en liten påminnelse där.. en liten förlängning där.. det är värt mycket. Du ska ju hålla länge än, inte bara nu. Om din sambo inte vill vara med på resan så är det jättetråkigt verkligen men det är hans förlust i slutändan. Men jag hoppas förstås att han tar sitt förnuft till fånga och stöttar dig och att ni gör det här tillsammans och börjar om. Att dölja ekonomiska problem är en fråga om tillit och ärlighet och det har jag och min man verkligen rett ut och jag förstår att jag har sårat honom enormt på de punkterna, inte på den ekonomiska biten. Men vi har pratat och han förstår och jag tror och hoppas att ni kommer till samma insikt. </p><p></p><p>Tänker på dig och alla andra som är i samma sits. Ja det är det värsta du kommer att göra i hela ditt liv... men det kan bli det bästa sen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idiotfru, post: 67514, member: 3691"] Släpp skammen, ja den kommer finnas där länge. Varje gång vår bil hackar så tänker jag att min man kunnat få köpa 4 spritt nya på pengarna jag slängt bort och barnen hade kunnat haft allt. Listan på allt som vi hade kunnat göra är gigantisk men jag får inte fastna i de tankarna för det är bara en energitjuv. Det är bara pengar... faktiskt. Men jag hade som du innan jag berättade... var helt säker på skilsmässa och allt men har fått ett otroligt stöd av min man där han klev fram och tog tag i massor som han kanske inte brytt sig om själv heller tidigare. Din sambo är på sätt och vis medskyldig till det här för var fanns han när det var svårt att få ihop allt? Han har kört sitt race och kan inte skylla på att du inte sade något. Man är i ett partnerskap och även om det låter hårt så är han inte värd dig om han lämnar dig nu eller spelar martyrrollen för länge. Hoppas att huset står på dig och att du har ett rejält övervärde. Annars se till att han förstår hur viktigt det är att han går med på att utöka lånet. Om han är bitter nu så påminn honom om hur bitter han kan bli om ni får utmätning. När det värsta har lagt sig och du har slutat gömma dig för brevbärarna (ja man blir faktiskt rätt härdad efter att få tonvis med inkasso och kronofogdebrev hem i lådan.. till slut rinner det bara av en och de minskar sakta men säkert) så kommer du må så jädra bra. Att släppa och inte jaga ören varje månad för att prioritera en liten påminnelse där.. en liten förlängning där.. det är värt mycket. Du ska ju hålla länge än, inte bara nu. Om din sambo inte vill vara med på resan så är det jättetråkigt verkligen men det är hans förlust i slutändan. Men jag hoppas förstås att han tar sitt förnuft till fånga och stöttar dig och att ni gör det här tillsammans och börjar om. Att dölja ekonomiska problem är en fråga om tillit och ärlighet och det har jag och min man verkligen rett ut och jag förstår att jag har sårat honom enormt på de punkterna, inte på den ekonomiska biten. Men vi har pratat och han förstår och jag tror och hoppas att ni kommer till samma insikt. Tänker på dig och alla andra som är i samma sits. Ja det är det värsta du kommer att göra i hela ditt liv... men det kan bli det bästa sen. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Att berätta allt
Topp