Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Arbetsmarknadsutbildning, ansökning och ersättning?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shasha" data-source="post: 453806" data-attributes="member: 6600"><p>Ja, det är bedrövlig att allt mer körs via distans idag för att spara in pengar på lokaler och lärare(utgår jag från).</p><p></p><p>Jag förstår att studiemotivationen saknas, utgår från att arbetsförmedlingen ser det också varför jag har svårt att se att man skulle ge en eftertraktad plats på arbetsmarknadsutbildning till en person med dålig motivation.</p><p> Kanske en lärlingsutbildning? Något mer hands-on kanske passar bättre? </p><p>Praktikplats via arbetsförmedlingen där arbetsförmedlingen betalar företaget som tar emot? (byter namn regelbundet men tror det just nu heter nystartjobb)</p><p>"</p><h2>Vem kan få nystartsjobb?</h2><p>Nystartsjobb är för dig som varit frånvarande från arbetslivet en längre tid eller som ännu inte etablerat dig på arbetsmarknaden"</p><p>[URL unfurl="true"]https://arbetsformedlingen.se/for-arbetssokande/extra-stod/stod-a-o/nystartsjobb[/URL]</p><p></p><p></p><p>(Den största studiemotivationen fick jag av min mor. När vi gick 9:an sade hon: "När ni är 18 ska ni vara ute härifrån!!!". Det var bara att söka till en utbildning som gav garanterad arbete för att kunna ordna arbete och bostad. För mig blev det gymnasium inom äldreomsorgen.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shasha, post: 453806, member: 6600"] Ja, det är bedrövlig att allt mer körs via distans idag för att spara in pengar på lokaler och lärare(utgår jag från). Jag förstår att studiemotivationen saknas, utgår från att arbetsförmedlingen ser det också varför jag har svårt att se att man skulle ge en eftertraktad plats på arbetsmarknadsutbildning till en person med dålig motivation. Kanske en lärlingsutbildning? Något mer hands-on kanske passar bättre? Praktikplats via arbetsförmedlingen där arbetsförmedlingen betalar företaget som tar emot? (byter namn regelbundet men tror det just nu heter nystartjobb) " [HEADING=1]Vem kan få nystartsjobb?[/HEADING] Nystartsjobb är för dig som varit frånvarande från arbetslivet en längre tid eller som ännu inte etablerat dig på arbetsmarknaden" [URL unfurl="true"]https://arbetsformedlingen.se/for-arbetssokande/extra-stod/stod-a-o/nystartsjobb[/URL] (Den största studiemotivationen fick jag av min mor. När vi gick 9:an sade hon: "När ni är 18 ska ni vara ute härifrån!!!". Det var bara att söka till en utbildning som gav garanterad arbete för att kunna ordna arbete och bostad. För mig blev det gymnasium inom äldreomsorgen.) [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Arbetsmarknadsutbildning, ansökning och ersättning?
Topp