Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansöka om reseersättning i efterhand, när kommer pengarna?

Är det någon av er som ansökt om reseersättning nu i efterhand? Jag väntade tills jag fick skattepengarna och sen ansökte. Inte mycket men det står att jag ska få ytterligare 2500kr. Någon som vet hur länge det tar innan man får pengarna?

Senast ändrad:
Är det någon av er som ansökt om reseersättning nu i efterhand? Jag väntade tills jag fick skattepengarna och sen ansökte. Inte mycket men det står att jag ska få ytterligare 2500kr. Någon som vet hur länge det tar innan man får pengarna?

Ca 1 vecka.

Borde väl ske i juni?

Jag har ansökt om resersättning ett flertal tillfällen efter jag fått mina skattepengar vid påsk, det har tagit allt från en vecka till en månad, har även gjort det i år, får se hur lång tid det tar i år....

Jag har ansökt om resersättning ett flertal tillfällen efter jag fått mina skattepengar vid påsk, det har tagit allt från en vecka till en månad, har även gjort det i år, får se hur lång tid det tar i år....
Har du alltså fått den återbäringen tidigare då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp