Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ang skuldssanering och löneökning under tiden
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bortamedvinden" data-source="post: 400826" data-attributes="member: 4954"><p>Hej ville berätta mitt scenario, fick beviljat 2018 med 4 års avbetalningsplan, klar alldeles snart med sista betalningen, men har ju ytterligare ett år med sanering fast jag inte kommer betala något mer, min nettolön har ökat med ungefär totalt 2,200kr när jag räknar ut föregående år, vilket blir den sista årinkomsten som mina lånetagare kommer se, är det någon idé att höra av sig och kolla av med ökad inkomst hos fogden eller ska jag bara avvakta och låta det kommande året rulla? </p><p></p><p>Enbart fått normala löneökningar sista 4 åren, får en till sista nu i April, jag har en hel del frånvaro från mitt jobb pga av psykiskt ohälsa så det är frånvaron som gör att jag har mindre lön än jag egentligen ska ha, hur hade ni gjort? känns enormt drygt att dra igång någon utredning på detta nu när jag gör sista betalningen strax? Menar min hyra har ökat med drygt 800kr sen ja fick beviljat, maten e svindyr, min son är äldre och dyrare, elen är dyrare etc. Ska man kolla upp eller hur hade ni gjort?</p><p></p><p>Mvh Vilsen och kluven</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bortamedvinden, post: 400826, member: 4954"] Hej ville berätta mitt scenario, fick beviljat 2018 med 4 års avbetalningsplan, klar alldeles snart med sista betalningen, men har ju ytterligare ett år med sanering fast jag inte kommer betala något mer, min nettolön har ökat med ungefär totalt 2,200kr när jag räknar ut föregående år, vilket blir den sista årinkomsten som mina lånetagare kommer se, är det någon idé att höra av sig och kolla av med ökad inkomst hos fogden eller ska jag bara avvakta och låta det kommande året rulla? Enbart fått normala löneökningar sista 4 åren, får en till sista nu i April, jag har en hel del frånvaro från mitt jobb pga av psykiskt ohälsa så det är frånvaron som gör att jag har mindre lön än jag egentligen ska ha, hur hade ni gjort? känns enormt drygt att dra igång någon utredning på detta nu när jag gör sista betalningen strax? Menar min hyra har ökat med drygt 800kr sen ja fick beviljat, maten e svindyr, min son är äldre och dyrare, elen är dyrare etc. Ska man kolla upp eller hur hade ni gjort? Mvh Vilsen och kluven [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ang skuldssanering och löneökning under tiden
Topp