Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Ang inlägg
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annlo" data-source="post: 402933" data-attributes="member: 512"><p>Blev lite provocerad faktiskt då jag läste i Myras inlägg <em>"Det jag läst och hört fr människor som inte har skulder är varför daltas det med de som tagit lån efter lån och skuldsatt sig upp över öronen men sen ska ngn annan städa upp efter dem med skuldsanering t ex. Varför ska inte de själva ta sitt ansvar och betala tillbaka alla lånen." </em></p><p>Jag har inte tagit lån på lån o bara tänkte att det får skuldsaneringen lösa åt mej sen. Att hamna i en ond spiral av ekonomiska bekymmer kan hända alla behöver inte ha m spelande att man bara skitit i allt o kört på...Har tagit mitt ansvar o kämpat många år, gått i väggen, inte ha råd vara sjukskriven utan jobba ännu mer. Inte tagit ut semestrar utan tagit ut i pengar för att kunna betala på skulderna...Skulle kunna berätta så mkt mer men känner inte att jag o vi som fått o genomgått en skuldsanering ska behöva ursäkta oss o känna oss som parasiter som kommit billigt undan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annlo, post: 402933, member: 512"] Blev lite provocerad faktiskt då jag läste i Myras inlägg [I]"Det jag läst och hört fr människor som inte har skulder är varför daltas det med de som tagit lån efter lån och skuldsatt sig upp över öronen men sen ska ngn annan städa upp efter dem med skuldsanering t ex. Varför ska inte de själva ta sitt ansvar och betala tillbaka alla lånen." [/I] Jag har inte tagit lån på lån o bara tänkte att det får skuldsaneringen lösa åt mej sen. Att hamna i en ond spiral av ekonomiska bekymmer kan hända alla behöver inte ha m spelande att man bara skitit i allt o kört på...Har tagit mitt ansvar o kämpat många år, gått i väggen, inte ha råd vara sjukskriven utan jobba ännu mer. Inte tagit ut semestrar utan tagit ut i pengar för att kunna betala på skulderna...Skulle kunna berätta så mkt mer men känner inte att jag o vi som fått o genomgått en skuldsanering ska behöva ursäkta oss o känna oss som parasiter som kommit billigt undan. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Ang inlägg
Topp