Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Allt är över nu..vart får jag hjälp? (Spelberoende)
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maki" data-source="post: 333965" data-attributes="member: 5589"><p>Det är bra att du går till jobb, det kommer hålla dig lite ifrån tankar om spel. Det är bra om du kan röra på dig lite också. </p><p>Vuxpsyk kommer bara hjälpa dig med medicin som kommer hålla dig lugn och fri från dåliga tankar. När ringde de och sökte hjälp och när jag gjorde det sa jag att jag mår så dålig så att jag funderar att göra något dåligt mot mig själv.</p><p>Så när jag ändå kom ditt för att hjälpa mig så fokuserade de på just det och inte på spel. Jag sa till dem att jag inte tänker göra något mot mig själv utan att jag mest då inte mådde så bra pga spel. De så ut som att de tyckte att jag var så dum att jag spelade bort pengar och frågade hur mycket jag spelade bort vilket de inte ska göra egentligen för det handlar inte om hur mycket jag förlorade utan att jag har beroende och behöver hjälp med det. Slutade att jag bråkade med dem... de sa att de inte kunde hjälpa mig det med spel utan bara det med tankar jag hade... jag försökte förklara varför jag mådde dåligt flera gånger... det slutade med att läkare bara googlade på nätet och jag fick ett nummer jag skulle ringa till och fråga om hjälp... vilket jag själv kunde ha gjort... Vilket jag sen så klart inte gjorde... </p><p></p><p>Så mitt starkt tipps är att du måste få kontakt med någon som just jobbar med spelproblem och gå på dessa mötet fysiskt och om det finns digitalt... det kommer hjälpa dig.. </p><p>Du måste acceptera också att de pengar du förlorade att de inte finns längre... Spärra dig hos trustly och registrera dig på spelpaus... du måste själv acceptera att det inte får bli spel mer... du kommer må så mycket bättre.. </p><p>Sen måste du inte bry dig vad andra tycker... tänk på dig själv och familjen... Berätta till dem om du inte har gjort det...Det är bäst om du ber någon ha koll på ditt ekonomi...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maki, post: 333965, member: 5589"] Det är bra att du går till jobb, det kommer hålla dig lite ifrån tankar om spel. Det är bra om du kan röra på dig lite också. Vuxpsyk kommer bara hjälpa dig med medicin som kommer hålla dig lugn och fri från dåliga tankar. När ringde de och sökte hjälp och när jag gjorde det sa jag att jag mår så dålig så att jag funderar att göra något dåligt mot mig själv. Så när jag ändå kom ditt för att hjälpa mig så fokuserade de på just det och inte på spel. Jag sa till dem att jag inte tänker göra något mot mig själv utan att jag mest då inte mådde så bra pga spel. De så ut som att de tyckte att jag var så dum att jag spelade bort pengar och frågade hur mycket jag spelade bort vilket de inte ska göra egentligen för det handlar inte om hur mycket jag förlorade utan att jag har beroende och behöver hjälp med det. Slutade att jag bråkade med dem... de sa att de inte kunde hjälpa mig det med spel utan bara det med tankar jag hade... jag försökte förklara varför jag mådde dåligt flera gånger... det slutade med att läkare bara googlade på nätet och jag fick ett nummer jag skulle ringa till och fråga om hjälp... vilket jag själv kunde ha gjort... Vilket jag sen så klart inte gjorde... Så mitt starkt tipps är att du måste få kontakt med någon som just jobbar med spelproblem och gå på dessa mötet fysiskt och om det finns digitalt... det kommer hjälpa dig.. Du måste acceptera också att de pengar du förlorade att de inte finns längre... Spärra dig hos trustly och registrera dig på spelpaus... du måste själv acceptera att det inte får bli spel mer... du kommer må så mycket bättre.. Sen måste du inte bry dig vad andra tycker... tänk på dig själv och familjen... Berätta till dem om du inte har gjort det...Det är bäst om du ber någon ha koll på ditt ekonomi... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Allt är över nu..vart får jag hjälp? (Spelberoende)
Topp