Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Allt är över nu..vart får jag hjälp? (Spelberoende)
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bullens" data-source="post: 333360" data-attributes="member: 2469"><p>Du blir högst troligt inte runtbollad av olika instanser.</p><p></p><p>Det är rätt så nytt detta om man jämnför med andra beroende, risken finns att du möter riktiga klappträn som är utbilldade inom vård av annat på olika sätt men inte fattar ett jota om spelmissbruk.</p><p></p><p>Men förhoppningsvis får du förr eller senare plats på en behabdling om du VILL och som jag sa och nån annan INNAN det är på plats gå på möte.</p><p></p><p></p><p>Men framför allt ta in att du är drabbad av en sjukdom (ja du hade säkert kunna gjort anorlunda, MEN hade du inte varit sjuk skulle du garanterat inte gjort så här)</p><p></p><p>Det tog lång tid för mig att komma fram till att jag är sjuk men en av orsakerna var att jag inte kunde förstå hur jag kunde och kan göra sånna dumma saker.</p><p></p><p>Jag har varit spelmissbrukare i hela mitt liv och något av en periodare.</p><p></p><p>Men nu har jag bestämt mig på ritktigt jag skall vända skutan och hålla mig så spelfri jag kan</p><p> Och för första gången på alla år är jag 100% ärlig mot mig själv.</p><p></p><p>Det skulle jag inte orka med utan de gruppmöten jag går på. </p><p></p><p>Och utan de människor jag har runt mig som till skilnad mot andra förr nu stöttar istället för att fördumma mig.</p><p></p><p></p><p>Nej det är inte synd om mig för att jag har massa skulder och spelat bort allt jag skulle kunnat haft men det är synd om mig att jag drabbats av denna sjukdom.</p><p></p><p>Och du jag känner 100% igen mig i det du skriver om att vara terapeut och "coach" för andra. Men du kan inte applicera det på dig själv.</p><p></p><p>Det ser sjukdommen till att du inte kan.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bullens, post: 333360, member: 2469"] Du blir högst troligt inte runtbollad av olika instanser. Det är rätt så nytt detta om man jämnför med andra beroende, risken finns att du möter riktiga klappträn som är utbilldade inom vård av annat på olika sätt men inte fattar ett jota om spelmissbruk. Men förhoppningsvis får du förr eller senare plats på en behabdling om du VILL och som jag sa och nån annan INNAN det är på plats gå på möte. Men framför allt ta in att du är drabbad av en sjukdom (ja du hade säkert kunna gjort anorlunda, MEN hade du inte varit sjuk skulle du garanterat inte gjort så här) Det tog lång tid för mig att komma fram till att jag är sjuk men en av orsakerna var att jag inte kunde förstå hur jag kunde och kan göra sånna dumma saker. Jag har varit spelmissbrukare i hela mitt liv och något av en periodare. Men nu har jag bestämt mig på ritktigt jag skall vända skutan och hålla mig så spelfri jag kan Och för första gången på alla år är jag 100% ärlig mot mig själv. Det skulle jag inte orka med utan de gruppmöten jag går på. Och utan de människor jag har runt mig som till skilnad mot andra förr nu stöttar istället för att fördumma mig. Nej det är inte synd om mig för att jag har massa skulder och spelat bort allt jag skulle kunnat haft men det är synd om mig att jag drabbats av denna sjukdom. Och du jag känner 100% igen mig i det du skriver om att vara terapeut och "coach" för andra. Men du kan inte applicera det på dig själv. Det ser sjukdommen till att du inte kan. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Allt är över nu..vart får jag hjälp? (Spelberoende)
Topp