Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Akut behov av extrajobb
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Betty" data-source="post: 423135" data-attributes="member: 5181"><p>Hm, jag gjorde detta två-tre månader 2019. Under den tiden fanns det absolut ingen möjlighet i att komma upp i de summor du talar om -för det fanns helt enkelt inte så många chattar. Ibland kunde man sitta en timme och bara få upp fem meddelanden att svara på. Sen om man ska lägga till att man varje gång var tvungen att också läsa in sig på profilen och meddelandena som skickats innan så finns det ingen chans att man skulle kunna skriva 60-90 meddelanden på en timme -om man nu inte skrev enbart korta, intetsägande meddelanden som inte anknöt till konversationen -vilket ledde till att man ganska snabbt blev avstängd (enligt ”reglerna”).</p><p>Jag la 2-4 h per dag mellan kl. ca 18-24, och tjänade kanske femtonhundra på en månad. Inte värt det för mig. Det jag hade svårast för var dock inte snusket, utan de män som genuint var kära i tjejen de trodde de pratade med. Det var en man som hade pratat med en ”tjej” i över tre år och av antalet meddelanden han skickat var det ganska lätt att räkna ut vad han hade bränt på det -över två miljoner. Riktigt tragiskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Betty, post: 423135, member: 5181"] Hm, jag gjorde detta två-tre månader 2019. Under den tiden fanns det absolut ingen möjlighet i att komma upp i de summor du talar om -för det fanns helt enkelt inte så många chattar. Ibland kunde man sitta en timme och bara få upp fem meddelanden att svara på. Sen om man ska lägga till att man varje gång var tvungen att också läsa in sig på profilen och meddelandena som skickats innan så finns det ingen chans att man skulle kunna skriva 60-90 meddelanden på en timme -om man nu inte skrev enbart korta, intetsägande meddelanden som inte anknöt till konversationen -vilket ledde till att man ganska snabbt blev avstängd (enligt ”reglerna”). Jag la 2-4 h per dag mellan kl. ca 18-24, och tjänade kanske femtonhundra på en månad. Inte värt det för mig. Det jag hade svårast för var dock inte snusket, utan de män som genuint var kära i tjejen de trodde de pratade med. Det var en man som hade pratat med en ”tjej” i över tre år och av antalet meddelanden han skickat var det ganska lätt att räkna ut vad han hade bränt på det -över två miljoner. Riktigt tragiskt. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Akut behov av extrajobb
Topp