Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Akta er för Resurs Bank!!

Hallå,

Har haft kontakt med Resurs Bank i flera omgångar gällande om min aktuella delbetalning hos Babyproffsen (via Resurs Bank) syns som ett engagemang hos UC. Pratade först med Babyproffsens kundtjänst som sa att inte skulle rapporteras. Mailade sedan till Resurs själva som dyrt och heligt LOVADE att upplysning skulle tas men kredit INTE skulle rapporteras till UC. Döm om min förvåning när jag igår loggar in på minuc och ser den aktuella skulden upptagen i UC:s register. Antingen ljuger Resurs Bank för mig eller så syns bara krediten för mig men inte för utomstående aktörer. Hur tar man reda på det? Kontaktar UC?

Hallå,

Har haft kontakt med Resurs Bank i flera omgångar gällande om min aktuella delbetalning hos Babyproffsen (via Resurs Bank) syns som ett engagemang hos UC. Pratade först med Babyproffsens kundtjänst som sa att inte skulle rapporteras. Mailade sedan till Resurs själva som dyrt och heligt LOVADE att upplysning skulle tas men kredit INTE skulle rapporteras till UC. Döm om min förvåning när jag igår loggar in på minuc och ser den aktuella skulden upptagen i UC:s register. Antingen ljuger Resurs Bank för mig eller så syns bara krediten för mig men inte för utomstående aktörer. Hur tar man reda på det? Kontaktar UC?
Har samma bekymmer. De skulle ej tas uc vid ansökan men det gjorde dom o håller också på o tjabba med dom om detta.

Märkligt de verkar göra olika. Handlade via resurs men bara mikro-UC för mig

Jag ansökte om delbetalning via Mio. De har Resurs bank som bank och en mindre vacker synlig ff på min UC existerar numera..

Haft 3-4 olika kort hos resurs tidigare och allt har hela tiden synts på uc, att babyproffsen skulle vara undantagna känns långsökt när dom har gemensam villkorsbilaga för alla brandade kort.

Det fråntar inte det faktum att Resurs Bank gett mig ett (två) svar och agerar på rakt motsatt sätt. Inkompetent och oseriöst.

Haft 3-4 olika kort hos resurs tidigare och allt har hela tiden synts på uc, att babyproffsen skulle vara undantagna känns långsökt när dom har gemensam villkorsbilaga för alla brandade kort.

Det fråntar inte det faktum att Resurs Bank gett mig ett (två) svar och agerar på rakt motsatt sätt. Inkompetent och oseriöst.

Det är antagligen en 20-åring som inte lyckades få jobb på McDonald's och därför sitter på ett callcenter som har givit dig den informationen. Din fråga fanns väl inte med i mallen, så hen var tvungen att improvisera ett svar i stället för att läsa innantill.

Men tycker fortfarande att det är konstig att resurs gör olika. Jag delbetalar just nu två saker. En från bauhaus och en från Netonnet och båda syns som krediter men inga förfrågningar syns.

Men tycker fortfarande att det är konstig att resurs gör olika. Jag delbetalar just nu två saker. En från bauhaus och en från Netonnet och båda syns som krediter men inga förfrågningar syns.

Haft kort mer än ett år?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp