Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Advisa låneförslag - vem ska man välja?

Hej hej,
Helt ny här. :) har precis sökt lån på Advisa och fått låneförslag från följande:

Collector
Lendify
Credento
Santander
Nystart
Resurs Bank
BigBank
Forex
Nordnet
Brocc
Remember
Avida
Marginalen Bank

nu till min stora fråga; vilken bank ska jag välja???

Och vilken/vilka banker är minst krångliga (vill se kontoutdrag, lönespec etc etc) hoppas någon kan/orkar svara :)

För mig har remember varit väldigt enkla att ha att göra med. Men antagligen får du kolla över räntor, villkor och liknande som ju också spelar in. Framgår väl vilka som vill ha kompletteringar om du klickar på förslaget?

Bilagor

• 66BB0522-BE41-4229-9C4B-F0218184BEB3.jpeg
    66BB0522-BE41-4229-9C4B-F0218184BEB3.jpeg
    331.7 KB · Visningar: 388
Vad har du för förutsättningar?

UC-Betyg?
Vad har du i lån (synliga hos UC idag)?

För att vi ska hjälpa dig med detta måste du självklart skriva vad du fick för belopp och ränta hos bankerna också?

För mig har remember varit väldigt enkla att ha att göra med. Men antagligen får du kolla över räntor, villkor och liknande som ju också spelar in. Framgår väl vilka som vill ha kompletteringar om du klickar på förslaget?
Jag var lite snabb i att skriva här ☺️ Såg senare att jag kunde klicka på respektive lån för att se vad de behövde för kompletteringar! Tack!

Toppen tack det var till stor hjälp! Såg dock att man kunde klicka på respektive lån för att få fram infon. ☺️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp