Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ackordsansökan

Japp!

Det var den jag hittade via google och den är riktigt bra men via AI eller PS (Photoshop) bör man kunna ta bort loggan, inte sant?
Via Adobe Acrobat Pro så kan man ändra PDF filer. Har ingen sådan licens. Men ska se om jag kan komma på något i dagarna

Via Adobe Acrobat Pro så kan man ändra PDF filer. Har ingen sådan licens. Men ska se om jag kan komma på något i dagarna

Jag bad ChatGPT formulera en ackordsansökan och sedan skrev jag om den lite efter mitt tycke och det blev så här

Vi, namn (personnummer) och namn (personnummer), vänder oss härmed till er med en ansökan om ackord rörande våra aktuella skulder hos er.

Vi föreslår att få slutbetala respektive skuld genom att erlägga 80 % av skuldbeloppen inklusive ränta och att skulderna sedan avskrivs i sin helhet. Båda skulderna är elva år gamla.

Genom denna uppgörelse hoppas vi kunna lösa våra åtaganden på ett sätt som är skäligt för båda parter och undvika ytterligare åtgärder som annars kan bli nödvändiga.

Vår ekonomiska situation har förändrats och vi strävar efter att ansvarsfullt slutbetala våra två skulder i den mån vår betalningsförmåga tillåter. Ett ackord skulle möjliggöra för oss att återfå en stabil ekonomisk situation och samtidigt säkerställa att en stor del av skulderna blir återbetalda till er.

Vi är beredda att omgående betala den föreslagna summan efter ert godkännande.

Vi ber er vänligen att behandla denna ansökan och återkomma till oss med ert beslut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp