Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ackordförhandling

Hittade ingen samlingstråd för ackordförhandling, om det finns kanske denna kan bli flyttad?

Hittade ingen samlingstråd för ackordförhandling, om det finns kanske denna kan bli flyttad?

Jag har en sileo skuld som är 4 år gammal, kanske 5 t.o.m.. inte så gammal men några år och mkt ränta har man betalat tills jag fick räntefritt. Iom samlingslån så ville jag lösa denna, jag har erbjudit 20 000 och kan betala direkt, skulden är på 30 000. Handläggaren tog mitt ärende vidare till sin chef i förrgår och skulle återkomma med svar inom någon dag. Vad tror ni?

Vad är era erfarenheter från uppgörelser?

Är också intresserad av detta. Har ett par ärenden som är från 2015. Dom vägrar acceptera om jag betalar bara kapitalbeloppet, dom vill ha ränta också. Varför gör dom så här? De får ju inget av kfm.

Vad innebär ackord? Att man ringer dom och säger att man vill slutbetalning ett visst datum?

Vad innebär ackord? Att man ringer dom och säger att man vill slutbetalning ett visst datum?
Ja eller man kommer överens om en deal. Min erfarenhet är att många är samarbetsvilliga om skulder är gamla och man kan betala ganska mycket på en gång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp